wat aan in bed?

Mijn dochter draagt een pyjama of nachtpon en ligt in een combisleeper of een dikke winterslaapzak met mouwen.

Ivar ligt nu in een winterslaapzak met gewone romper en pyamatruitje

als het nog kouder wordt (maar ons huis is niet zo heel koud) dan broekje erbij aan, eventueel sokken, romper met lange mouwen, en ik ga ook op zoek naar een slaapzak met mouwen

groetjes Jenneke

Sophie ligt in de combisleeper, zomerzak met mouwen. Romper met korte mouw en een pyamashirt met lange mouw en -broek. Geen sokken, maar daarover twijfel ik ook altijd. Ik zweer bij die combisleeper.

En Tess, in de aanschaf is hij wel duur, dat zonder meer. Maar je hoeft geen zomer en winterslaapzakken te kopen, geen lakens, geen dekentjes en ze kunnen erin tot ze drie zijn. Ik gebruik 'm nu voor Sophie, maar Gijs heeft er ook al ingelegen vanaf 8 maanden tot en met ruim 2,5 jaar. Als je 'm zo afschrijft, valt het weer reuze mee....

Groetjes
Susan

ik sluit me helemaal bij suzan aan....

EN LANG LEVE MARKTPLAATS!!
Ik had de eerste zak (80cm) voor 10 euro!

Yoëll ligt nu in een winterslaapzak in een flanellenpyama met romper met korte mouw......ondanks alles heeft ie nog steeds wel koude handjes dus de slaapzak met mouwen komt binnenkort ook hier weer tevoorschijn.....

Ik heb die slaapzak met lange mouw hier bij de plaatselijke babyzaak gekocht voor nog geen 20 euries.....viel dus ook wel mee....dit is de 2e winter dat we hem gaan gebruiken....Combi sleeper vind ik ook te duur

Liefs Denise

Hier hetzelfde probleem, ik vind het nu weer zo moeilijk.
Op Linde's kamertje is het best koud nu, 15 graden of zelfs iets lager.
En mevrouw ligt graag boven de dekens.
Ik heb gisteren bij de prenatal een slaapzak met lange mouwen gekocht, ze moet er wel even aan wennen want ze slaapt op haar zij en duimt dus nu zitten de mouwen een beetje in de weg.
Ik vind de combi-sleeper ook erg prijzig en ik heb van Roos alle slaapzakken natuurlijk nog. Ik vind het heerlijk om mijn   meisjes lekker in te stoppen dus ze heeft nu een slaapzak met lange mouwen aan + een dun dekentje met lakentje voor mama hihihi...
Onder de slaapzak een pyama-tje.
De slaapzak was ongeveer €22,00 en is heel lief wit met bloemetjes.
De binnenvoering is wel van polyester dus wel uitkijken dat het niet broeierig wordt!!!

groetjes Daniëlle.

Milan slaapt nu in een romper met korte mouw, pyama met broek en de zomerzak zonder mouw van de combisleeper. Had begin van de week de mouwtjes eraan gedaan maar meneer was drijfnat van het zweet, dus nu zonder de mouwen.
Ben het eens met de meiden die zeggen dat de combisleeper ontzettend duur is. Bij Jorick heb ik zelfs nooit een slaapzak gebruikt. Maar met Milan werd het me gewoon te eng om hem onder de dekentjes te stoppen. Meneertje vond het veel leuker om met zijn hoofd onder de dekens te liggen dan met zijn benen. En aangezien je idd je kleintje tot het 4e levensjaar er in kan laten slapen (wat waarschijnlijk toch niet gaat lukken i.v.m. lengte ) vind ik het aanschaf bedrag qua afschrijving meevallen.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan