Wat als je vriend (nog) geen kindje wil???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag.....

Ik wil erg graag kinderen maar mijn vriend zeker de komende 2 jaar nog niet.... nu komt daar nog het volgende bij dat ik niet meer tegen de pil kan en dat mijn huisarts heeft aangeraden om voorlopig te stoppen met de pil. om mijn lichaam wat rust te geven ( zei weet niks van mijn kinderwens)

Toen mijn vriend dit hoorde zag hij de bui al hangen... hij is nu zelfs zover dat hij geen sex meer wil totdatik weer met de pil begin.

Wat moet ik hier mee?

Groetjes Petra

Je kan toch voorlopig met condoom vrijen? En als jij heel graag een kindje wil is het misschien wel verstandig om eens een goed gesprek te hebben met je vriend om hem te laten weten dat jij erg graag een kindje wil. Veel succes ermee!

Groetjes evelien

Hoi Evelien,

Dank voor je reactie. Mijn reactie was ook gelijk... dan doen we het toch met condoom... maar dat vindt ie een te groot risico.

En een goed gesprek hebben we vaak gehad maar het komt altijd uit op...ik ben er nog niet klaar voor..

Op deze manier hoeft het ook niet voor mij want je moet er allebei achter staan maar een half jaar geen sex lijkt me ook niks haha

Groetjes Sabine

quote: 28121982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2007 15:33:55'));

Hoi Evelien,

Dank voor je reactie. Mijn reactie was ook gelijk... dan doen we het toch met condoom... maar dat vindt ie een te groot risico.

En een goed gesprek hebben we vaak gehad maar het komt altijd uit op...ik ben er nog niet klaar voor..

Op deze manier hoeft het ook niet voor mij want je moet er allebei achter staan maar een half jaar geen sex lijkt me ook niks haha

Groetjes Petra

Bij mijn vriend duurde het ook even voordat hij er klaar voor was.
Ik heb zelf al zo'n 2 jaar een kinderwens.
Vorig jaar maart moest ik naar de apotheek met een herhaalbriefje voor de pil.
Dat was voor mij het momnet om te vragen of het nog wel nodig was.
vriend gaf toen te kennen dat ik maar voor een half jaartje bij moest halen en dat we in oktober wel verder zouden kijken.
Hij stemde er uiteindelijk mee in dat ik in oktober 2006 met de pil stopte om te ontpillen, om dan vervolgens in februari dit jaar voor het eggie te gaan.
Maar toen februari dichterbij kwam veranderde zijn mening.
Hij wist niet of hij er al klaar voor was.
En daar sta je dan.
Zelf helemaal blij dat HET moment er aan komt, en dan krabbelt hij terug.
In goed overleg hebben we besloten te wachten tot augustus dit jaar, maar ik heb er wel bij gezegd dat hij dan niet nog een keer terug mag krabbelen.
Nu is het dan bijna zover.
Wat mij betreft beginnen we meteen begin augustus na mijn ongi, maar hij wil wachten tot het eind van de maand.
Zijn reden, geen idee.
Binnenkort wil ik hem voorzichtig polsen of hij niet gewoon met de vakantie wil beginnen.
Wat maken die 2 weken uit.

Volgens mij zijn de meeste mannen onzeker, omdat ze niet weten wat hen te wachten staat.
Maar weten wij vrouwen dat wel?

Ik wil je 1 tip geven, ga je vriend vooral niet pushen, want daar bereik je niks mee.
Praten is de beste oplossing, misschien kunnen jullie een middenweg vinden.

Strekte, en ik hoop dat jullie het snel eens worden.

Liefs Mickey

precies, push hem vooral niet...Wacht rustig af tot jullie er allebei klaar voor zijn. Mijn man wilde eerst ook nog 2 jaar wachten maar nu zijn we toch al bijna 5 maanden bezig, helaas nog zonder resultaat maar ja...we wachten rustig af. Ik hoop dat jullie snel iets af kunnen spreken met elkaar en dat jullie dan snel in blijde verwachting zijn.

Groetjes Evelien

Hoi Mickey,

Mijn vriend is dus precies hetzelfde.... dan zegt ie over een half jaar en als dat half jaar dan bijna voorbij is krabbelt ie weer terug..... wordt er gek van!

Groetjes Petra

Mijn man stelde het eerst ook telkens uit maar nu wil hij we heel graag, ja en nu duurt het nog even..

Terug
Bovenaan