Wat als...

A

Anoniem

Guest
Je een baby van het andere geslacht had gekregen, hoe had het dan geheten?
Als het dit keer een jongetje was geweest, dan had hij Dilano geheten.
De eerste heet Kyara en ik had toen als jongensnaam Lorenzo. Ik ben achteraf zó blij dat het een meisje was. Destijds hoorde je Lorenzo nog helemaal niet zoveel, maar na de bevalling waren er ineens overal Lorenzo's.
Ben benieuwd wat jullie voor namen hadden.
Groetjes Sil

leuk onderwerp!

mijn zoontje heet noa
      zijn tweede naam is heaven
    een meisje had dezelfde naam gekregen!

ik had met mijn vriend afgesproken dat ons eerste kind noa zou heten
en eerlijk gezegd vond ik de naam iets leuker voor een jongen omdat het dan niet zo vaak voor komt zeker zonder h erachter

de namen voor onze volgende kinderen mochten die nog komen hebben we ook al bedacht hihi

Ik bedoel trouwens niet dat ik Lorenzo geen mooie naam meer vind (voordat ik boze Lorenzo-mama's over me heen krijg).
Maar toen ik terug kwam op mijn werk na mijn verlof, had ik zelfs twee Lorenzo's op de groep. Dat had ik dan best lastig gevonden.
Sil

Mijn dochtertje heet Iris Dominique, als ze een jongetje was geweest heette ze nu Thijs Benjamin.

Als dat zo was geweest, was hij nu naamloos geweest vrees ik!!! Hahahaha
We wisten niet zeker of we een meisje zouden krijgen maar ons gevoel was zooo sterk! Ik dacht helemaal niet na over een jongen, moest mezelf echt dwingen om in boekjes enzo te kijken naar jongensnamen, maar kwam dan toch altijd weer snel bij de meisjesnamen uit! Haha zo raar...
Dus als het een jongen was geweest hadden we echt een probleem gehad op dat moment want ik vond geen 1 jongensnaam leuk genoeg...
En nu weet ik nog steeds niet welke het dan geworden was!

Wij wisten dat we een zoontje kregen. Een naam hoefden we niet te bedenken. We wisten al jaren dat ons zoontje Dean zou heten. Voor een meisje hadden we de naam Lynn.

Groetjes,
Nelly.

ook wij wisten dat we een jongen kregen,aaron jesse maar als hij een meisje was geweest was het noah geworden...2e naam hoefde we niet meer te bedenken want toen wisten we al dat het een jongen was:)

groetjes nienke...trotse moeder van aaron (24-11-2006)

hoi,

Wij hadden Jasmijn al gekozen voordat ik zelfs zwanger was. Als jongensnaam hadden we Thomas. Alleen toen zagen we dat Thomas al jaren in de top 5 stond en bleven we maar twijfelen.
''Gelukkig'' werd het een meisje en hoefde we dus niet te beslissen.
Ik vind Thomas nog steeds leuk dus mocht er over een paar jaar een jongetje komen dan is de naam misschien weer wat minder populair.

groeten ELke

Terug
Bovenaan