Wat als...

Als Anne een jongen was geweest had ze Daan geheten. Dat (beide) namen in de top 10 stonden vond ik niet erg. Ik werk zelf in het onderwijs en heb nog nooit een Daan of Anne in de klas gehad. Maar het was wel zo dat er daardoor al heel veel namen afvielen. Een tweede naam hadden we niet, want 1 was al moeilijk genoeg.

Hey memmies!!

Mijn dochtertje heet Anniek naar mijn moeder (Anneke) als ze een jongetje was geweest had ze Jelte Wietse geheten (jelte vonden we leuk en wietse naar schoonvader)!

Leuk dit!!!

xox mem van Anniek 151106

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 10:26:13'));

Wij wisten dat we een zoontje kregen. Een naam hoefden we niet te bedenken. We wisten al jaren dat ons zoontje Dean zou heten. Voor een meisje hadden we de naam Lynn.

Groetjes,
Nelly.

Echt een superleuke naam: Lynn
Maar als onze Lynn en jongen was, zou hij Boyd heten.
Voor Kyna hadden we als jongensalternatief Kilian.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 12:03:08'));

Vind de naam van je beeb erg mooi debby! Had hem nog nooit gehoord, maar hou ook niet zo van startrek.
Sil

Dank je wel!!!  het leuke is (en daar hadden we ook rekening mee gehouden) dat iedereen haar naam weer anders zegt/afkort Bella,Belletje, Lana, of gewoon B'Elanna

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan