Wat als...

Leuk!!!

Ons zoontje heet Efraim.
Als het een meisje was geweest had ze Rebecca geheten.

Vrienden van ons kregen 2 weken geleden een dochtertje en die heet... Rebecca.
Hahahaha...dus we zullen voor een volgende toch een andere naam verzinnen.

Leuke topic's weer!!!!

Voluit heet mijn dochtertje dus; B'Elanna Aurea Catherina
Als ze een jongetje had geweest; Duncan Randall

B'Elanna stond al jaaaaaaren vast, we zijn beide vervent startrek kijkers...
En bij Voyager kwam deze dus voor... en ik vond 'm zoooooooo mooi!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Vind de naam van je beeb erg mooi debby! Had hem nog nooit gehoord, maar hou ook niet zo van startrek.
Sil

Wij hadden ook sterk het vermoede dat we een jongen kregen.
Wij vonden de naam Teun al mooi voor ik zwanger was en voor een meisje werden we het niet eens. Pas tegen het einde (en ik ben 6 weken te vroeg bevallen) hadden we besloten als het een meisje was Bente ging heten. Ik ben benieuwd of de meisjesnaam blijft als ik nog eens zwanger (mag) raken. Misschien  weten we ineens een meisjesnaam en kunnen we geen jongensnaam vinden wie weet!

Groetjes Mikkie.

Leuke topic!
Als Isis een jongetje was geworden heette hij Ruben,
x Esther

HeY

Wij hebben een zoon...die heet Mick! Maar als Mick een meisje was geworden ;o) dan had ze Lois Isis geheten! Lois als roepnaam!

Wie weet gaan we deze naam ooit nog gebruiken, want vind hem zoooooo mooi!

Onze dochter heet voluit Hannah Marije. Roepnaam is Hannah.
Hannah omdat we die gewoon mooi vonden en Marije is een variant van Maria, een vernoeming naar mijn moeder (Ria) en mijn schoonmoeder (Rika).

Wij wisten met 26 weken zwanger dat we een dochter zouden gaan krijgen, maar voor het geval ze het verkeerd hadden gezien op de echo wilde ik toch wel graag een jongensnaam hebben. Maar dat is nooit gelukt (hebben ook niet meer zo hard gezocht...). Ik had wel wat namen bedacht en m'n man ook, maar die leken helemaal niet op elkaar. We hadden dus geen jongensnaam. Meisjesnamen hadden we een paar dezelfde bedacht, dus dat was veel makkelijker.
Ben benieuwd wat dat ooit moet worden mochten we in de toekomst nog een zoon krijgen...

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

hallo,

ons dochter heet demi, en als zij een jongen was geweest hadden wij ook een probleem gehad, want we konden echt geen jongensnaam vinden waarvan we allebei zoiets hadden van.... ja dat wordt hem, maar goed, mijn gevoel was juist het was een meid, en nu heet ons zoontje dinand, een meisje zou danique hebben geheten, maar daar stonden we ook niet helemaal achter,maar toch een jongen geworden hahahaha

groetjes susanne

Terug
Bovenaan