Wat denken jullie dat het geslacht wordt?????

Hallo medezwangeren.

Zijn er al vrouwen die een idee hebben wat het geslacht wordt???
Het lijkt me namelijk leuk om dat in een table bij te houden en als de kinderen geboren zijn, zien wie het goed had.

Ik heb zelf al een zoontje en ben nu heel anders zwanger dan van hem, ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het een meisje gaat worden.

Dus vrouwen laat het me weten en ik probeer er iets moois van te maken.

Groetjes Yeppie

Mijn man denkt een (jongen)
Ik dacht ook eerst een jongen....maar begint steeds meer te lijken dat het een meisje is... vergeleken met me andere zwangerschap van me zoontje...
Dus ja... EN MEID haha

Leuk idee om dit bij te gaan houden. Wil heel graag meedoen en heb deze vraag al vaak uit mijn omgeving gehad. Alleen...ik heb geen idee! Moet nog zo wennen aan het idee dat er een kindje in mijn lichaam  groeit. Zelfs  de twee echo's die ik heb gehad konden daar niet aan bijdragen. Had echt het idee dat ik naar een filpmje van een andere vrouw zat te kijken. Zijn er nog meer die moeite hebben met het besef?  Hou het bij mij  maar voorlopig op een jongen. Dat zeggen m'n vriend en m'n oma. Mag ik later nog veranderen? :) Waar baseren jullie je ideeën op? Alleen gevoel of ook op kwaaltjes ect?

Marian

Ik denk dat het een meisje wordt. Puur een kwestie van gevoel, al vanaf het moment dat ik dacht zwanger te zijn.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. In de loop van die zwangerschap veranderde dat gevoel een paar keer. Op het laatst was ik ervan overtuigd dat het een meisje zou zijn. Ons zoontje had me dus goed tuk! Maar ik was absoluut niet minder gelukkig.

Ook nu maakt het me echt niet uit. Een meisje zou heel leuk zijn, maar een jongen net zo goed. We willen het ook niet van te voren weten, we laten ons weer verrassen. Maar nu hou ik m'n gevoel van het begin aan, omdat het de vorige keer ook klopte. Ben benieuwd of het nu weer gaat kloppen. We wachten af!!!

Groetjes,
Leeuwtje

Naam
verwacht geslacht
gekregen geslacht

1
Yeppie
meisje

2
Manuelaendani
meisje

3
MarianWordt Mama
jongen

4
Marinha
jongen

5
leeuwtje06
meisje

Zo hier is dan de eerste versie. Ik hoop dat er snel meer aanstaande moeders gaan reageren, want het lijkt me een leuk idee om dat bij te houden.

Heb echt geen idee! Bij de 20 weken echo wil ik het wel weten (als het zichtbaar is), maar ga echt niet gokken. Dat doen de mensen in mijn omgeving wel, maar ja 50% kans dus echt veel gokken is het dan ook weer niet

Hoi Yeppie.

Ik wil ook graag meedoen...
Ýk heb al een zoontje (had toen ook erg sterk het vermoeden van een jongen)
En nu hebben we erg sterkt het vermoeden van een MEISJE.
Ik moet jullie wel echt tot het einde in spanning laten want wij willen niet weten wat het wordt.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan