Wat denken jullie dat het geslacht wordt?????

Ha dames, hier weer even een update. Ik vind het geweldig om te zien wat iedereen zelf denkt en wat anderen zeggen. Super

Naam
verwacht geslacht
gekregen geslacht

1
Yeppie
meisje

2
Manuelaendani
meisje

3
MarianWordt Mama
jongen

4
Marinha
jongen

5
leeuwtje06
meisje

6
Neff 75
???

7
Mikkie 2
meisje

8
Linda 007
meisje

hoi allemaal,

nou ik heb al een zoon dus een meisje zou ik erg leuk vinden.
ik gok niet op een meisje maar hoop er wel op.
met de 20 weken echo horen jullie het wel.

groetjes tineke

Hallo allemaal,

Mij maakt het niet uit wat het word, is onze eerste, maar ons gevoel zegt een meisje.
Laat met de 20 weken echo wel weten wat het is.
Groetjes,
Sue

Familie traditie - de zussen aan mijn kant dan - zegt eerst een meisje dan een jongen - en dan een meisje. Mijn jongste zus hoopte dat te doorbreken maar het lukte niet... Ik heb een klein vermoeden dat het voor mij ook een meisje zou zijn en wil het graag weten bij de 20 weken echo - maar mijn man denk een jongen en wil het met 20 weken niet weten.... nog 4 weken om daarover eens te worden... (16 weken)

hallo, eerst had ik het gevoel dat het een jongetje zou worden, nu is dat totaal anders, ik denk nu ook alleen nog maar in meiden taal, haha. Een meisjes naam hebben we al, meiden kamer enz. (zal je zien dat het toch stiekum een jongetje wordt)

eind maart heb ik mijn 20 weken echo, dan zullen jullie het wel horen,
groetjes an

Hoi,

Ik krijg mijn naam etc. niet in t schema, wil iemand deze toevoegen?

1e kind meisje
2e kind ik denk een jongen, vanwege andere klachten.
Het maakt me helemaal niet uit, is allebei leuk ook al heb ik al een meid, vind t allemaal prima als t maar gezond is. Met 20 wk willen we t wel weten.

gr Loona 06

Terug
Bovenaan