Wat denken jullie dat het geslacht wordt?????

Hallo dames, leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Het valt wel op dat de meeste onder ons denken dat ze een dochter gaan krijgen. Ik ben dan ook razend benieuwd of dat dat ook zo gaat kloppen.
Maar hier is weer een nieuwe update!!!

Naam
verwacht geslacht
gekregen geslacht

1
Yeppie
meisje

2
Manuelaendani
meisje

3
MarianWordt Mama
jongen

4
Marinha
jongen

5
leeuwtje06
meisje

6
Neff 75
???

7
Mikkie 2
meisje

8
Linda 007
meisje

9
Tineke 240
meisje

10
Sue Ann
meisje

11
L26inda
meisje

12
Mor74
meisje

13
annie83
meisje

14
Loona06
jongen

Hoi hoi
Ik denk zelf dat het een meisje wordt, weet eigenlijk niet waarom.
Ik eet veel waterijs. En nu hoor ik van verschillende mensen dat ze dat ook hadden en juist diegene hadden een meisje. Nu ben ik benieuwd of er hier nog meer zijn die dat hebben!

groetjes.

ik heb nog geen gevoel... Wij willen het ook niet vantevoren weten; leuke verrassing bij de geboorte!
Als ik een sterk voorgevoel krijg laat ik 't weten! :)

Jacoline.

Hoi Yeppie,

Maak je ook nog een kolom voor de vrouwen die het geslacht willen weten en willen vertellen na de 20 weken echo? Wij willen het nl. graag weten en dan mogen anderen het van ons ook weten. Ik krijg de 20 weken echo op 13 maart en zal het dan in ieder geval laten weten.

Liefs,

Marian

Ik denk zelf een meisje en mijn omgeving ook. Maar misschien is dat omdat ik het zo leuk zou vinden (ik heb al een jongen). Ik heb 14 maart mijn afspraak voor de 20-weken echo, dus nog maar 1,5 week wachten! Ik zal je mailen wat het is geworden, als het te zien is natuurlijk.

Kirstin kraaijveld, (1 aug uitgerekend)

Hey,
afgelopen maandag een echo gehad bij de gyn. en het gaat dit keer een jongen worden.
Dat was nu al duidelijk te zien. Ik was toen 17 weken en 4 dagen.
Groetjes cristerve

Naam
verwacht geslacht
Geslacht echo

1
Yeppie
meisje

2
Manuelaendani
meisje

3
MarianWordt Mama
jongen

4
Marinha
jongen

5
leeuwtje06
meisje

6
Neff 75
???

7
Mikkie 2
meisje

8
Linda 007
meisje

9
Tineke 240
meisje

10
Sue Ann
meisje

11
L26inda
meisje

12
Mor74
meisje

13
annie83
meisje

14
Loona06
jongen

15
Marina03
???

16
Jacoline
???

17
Kirstin123
meisje

18
cristerve
-
jongen

Op verzoek een aanpassing van de tabel. Hierin kan nu het geslacht vermeld worden voor diegene die het willen weten en dus ook weten aangegeven worden.
Ik blijf het leuk vinden om te zien wat anderen denken en krijgen,

Groetjes Yeppie

Leuk onderwerp!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen idee, dan zei ik weer een jongen en dan weer een meisje. Uiteindelijk werd het een meisje (top natuurlijk!)
Nu zwanger van nummer 2 en we hebben allebei sterk het gevoel dat het dit keer een jongen wordt. Het maakt mij echt niets uit, het lijkt me zelfs leuk als ik alleen maar meiden krijg (kom zelf uit een gezin met alleen maar meiden), maar van elk iig 1  is natuurlijk ook top. Het belangrijkste... als het maar gezond is.
gisteren waren we echter bij de verl.k. en toen weer het hartje gehoord.. weer een hartslag tegen de 160 aan. En er is een bakerpraatje die voor 75 % uitkomt, bij een hartslag die telkens tussen de 150 en 160 is (geloof ik) dan heb je grote kans dat je een meisje krijgt. Bij onze eerste klopte het iig.
Ben benieuwd, maar vooralsnog denken we dat het een jongen wordt..

Groetjes mamajo.

Terug
Bovenaan