Wat doe je?

Goedemorgen,

Ik werk in de gehandicaptenzorg, 24u per week. Voor Daan werkte in 30u p/w. Daar had ik nu echt niet meer aan moeten denken.
Mijn man werkt in een gesloten inrichting voor meiden (pubers)  die geplaatst zijn door Justitie. Zo kan hij alvast ervaring opdoen als Daan in de pubertijd komt! HAHAHAHA, is niet te hopen zeg...!
Daan gaat naar een gastouder, maar dat word binnenkort een kdv. We dachten op onregematige uren zorg af te moeten nemen, maar in de praktijd is dat dus niet het geval. Onze roosters zijn zo op elkaar afgestemd dat Daan maar 3x een middag naar de gastouder moet. Dus voor 12u per week. En het kdv bied hier flex uren aan, dus elke week op andere dagen brengen. Want dat is bij ons wel zo. Elke week ziet er anders uit.

Leuk om te lezen van iedereen!

gr Anita

Ik werk 2 dagen in de week als dialyseverpleegkundige. Op die dagen is Julia bij mijn schoonzus die ook 2 kindjes (jongens) heeft, voor ons een perfecte oplossing. Ik werk alleen avonddiensten, dus hoef nooit heel vroeg weg. Om 12 uur breng ik Julia weg en mijn man haalt haar om ongeveer 18:00u op, ze eten dan daar. Ik ben meestal 's avonds om 21:30 weer thuis. Vind mijn werk een mooie afwisseling, heb hele leuke collega's en het contact  met patienten is ook erg leuk.  

Leuk inderdaad om te lezen wat iedereen doet!

Groetjes Tessa

ik werk 3 dagen in de week bij een transport bedrijf.
daar zit ik op de heftruck en zet dus alle goederen op zijn plek of ik moet de wagens laden. het is wel een mannen wereldje, maar dat is ook wel weer leuk!
ik werk in 2 ploegen, de ene week late dienst en de andere week nachtdienst in het begin was het wel zwaar, je moet toch je ritme zien te vinden, maar nu gaat het prima.
ik heb nog wel een diploma van beveiligings beamte maar daar heb ik niets meer mee gedaan, wie weet in de toekomst.....

gr danielle

hoi,

Ik werk 3 dagen in de week als leidinggevende in een C1000  supermarkt.(die nu weer wordt verkocht of misschien wel dicht gaat).
Iris gaat 3 dagen naar het kinderdagverblijf wat haar en ons goed bevalt.
Wat me wel opvalt is dat ik nu hetzelfde werk in 3 dagen probeer te stoppen,ik ben verantwoordelijk voor 3 afdelingen en dat lukt nu niet altijd oals het moet daar werk ik eigenlijk te weinig voor.
Maar ik wacht eerst maar eens af of ik straks nog een baan heb zoniet stap ik uit heel de supermarktwereld uit.
Het is te gek voor woorden die openingstijden van tegenwoordig.

Groetjes cindy

Ik werk 2 dagen in de week in het basisonderwijs. 1 dag is vader thuis en 1 dag naar het kdv. Ik werkte fulltime. Even wennen, maar vind het heerlijk zoveel bij Milan te zijn.

Hoi,
Ik werk 16 uur in de week bij een boekbinderij,voorheen was dat 30 uur.
ik werk er al bijna 15 jaar en altijd naar me zin gehad maar nu lynn er is kan ik me draai niet meer vinden. In begin dacht ik dat komt wel weer maar ze is nu 15 maanden en ik  vind het nog steeds niks. Ze gaat 1 dag naar mijn schoonmoeder en 1 dag naar me zus en ik vind het een drama om haar sòchtends weg te brengen.  Terwijl ze het daar harstikke goed heeft maar ik weet niet wat het is.  Dus ik ben nu heel erg in twijfel of ik ermee ga stoppen en dan weer ga werken als lynn naar school gaat. Of er moet dan een 2de zijn/komen.  Ik zal me collega`s wel missen maar dan kan ik altijd met lynn op de koffie gaan.....
liefs

Hay...

Ik heb wel altijd gewerkt maar toen ik op de helft van mn zwangerschap was ben ik gestopt omdat ik het niet meer trok.
Ik vind het heerlijk thuis met onze boy, werken is toch niet mijn ding haha...

Groetjes Daphne mv Devano

Veel reacties van mama's die werken zo te lezen!

Ik werk 4 dagen per week (32 uur) als commercieel medewerker op een assurantiekantoor en  mijn vriend heeft een eigen bedrijfje. Hij werkt gemiddeld 4 dagen en is maandags altijd thuis.

Ons zoontje gaat 3 dagen naar de Creche, op een boerderij, echt fantastisch!
Als ik hem er naartoe breng begint hij al te kirren, hij vindt het er super.

Daarom heb ik geen enkel probleem met het aantal uren dat we werken, ik heb een fijn gevoel bij de opvang en ik zie dat mijn zoontje het heerlijk vindt.

Eigenlijk hebben we het zo heel goed geregeld.

Ik moet wel zeggen dat ik respect heb voor de thuisblijf moeders, het lijkt me behoorlijk zwaar om 24/7 als moeder te functioneren. (beken ik eerlijk) Ik ben daar waarschijnlijk gewoon niet echt geschikt voor, maar ja, thats me.

Terug
Bovenaan