wat doen jullie in het dagelijkse leven?

Hoi.
Ik ben met een mooi woord sociaal pedagogisch medewerker.
Of terwijl groepsleidster jeugd op een buitenschoolse opvang.
Papa van Lena is Calculator.
Groetjes jolene

hallo,

ik heb altijd gewerkt als administratief medewerker, maar ben ontslagen (contract niet verlengd) toen ik zwanger was. Nu ben ik lekker thuisblijf moeder! Heerlijk vind ik het. Over een jaar ga ik wel weer eens aan het werk.

Mijn man is hijskraanmachinist, dus is veel weg. Hij zit veel in omgeving Utrecht, Amersfoort en het Gooi. Ik doe dan ook al het huishouden, wat logisch is want ik ben tenslotte toch thuis.

Groetjes  Sandra

Ik ben juf op een basisschool, groep 8. Ik werk 3 dagen in de week, al is het nu aan het einde van het schooljaar wel een fulltime baan, haha.
Mijn man is commercieel binnendienstmedewerker bij een bedrijf voor luchttechniek, een kantoorbaan dus. Hij werkt 36 uur.
groetjes van Ruth

hoi!
ik ben grafisch ontwerper, zelfstandig en ik werk thuis. ik probeer 3 dagen te werken.
mijn man is algemeen directeur van een scholengemeenschap (voortgezet onderwijs). 40+ uur.

groetjes,
daphne

ik werk thuis (telemarketeer) en doe het huishouden hoofdzakelijk. Mijn man werkt in een automaterialenzaak en doet meestal de beesten voeren e.d .

groetjes irene

Hallo

Ik werk mometeel nog weinig
Ben oproep in de verzorging draai nu nog 1 a 2 dienstjes in de week dan is mijn man bij de kinderen ik doe avonden en in het weekend
Ben verder druk met mijn man,kids en dieren
Mijn man is eigen baas dus kan zelf zijn tijd een beetje bepalen dus is meestal savonds wel thuis

Groetjes Monique

p.s heeft er iemand een oppas ?
En wat betaal je er voor als ik vragen mag ?

hier komt na de vakanties oma oppassen 1 dag in de week.
Ik wil haar er gewoon voor betalen, maar ik heb nog niet afgesproken hoeveel dat zal zijn.

groetjes irene

Terug
Bovenaan