wat doen jullie in het dagelijkse leven?

hai,

Werk  ongeveer 24 u/w als beleidsadviseur bij ideële stichting.  Man zit in ICT, 40u, kan helaas niet minderen, want vind zelf voor ons 1,5 baan in totaal max. met een kleintje. Wel wat ouderschapsverlof.
Doe alles in huis, behalve avondafwas (hebben geen vaatwasser) en containers aan de straat zetten. Merk wel dat het erg druk is dus man gaat iets meer doen en huis moet dan maar iets minder netjes vrees ik.

liefs Irene

hoi,hoi,

Ik ben meldkamer centralist bij de ambulance dienst. Voorheen had ik een combifunctie, werkte zowel op de ambu als op de meldkamer. Sinds Evi er is werk ik maar 24 uur waarvan 1 dag in de week ouderschapsverlof. Mijn man werkt als uitvoerder op de bouw en werkt full time.

groetjes Sonja

Hoi,

Ik werk als ziekenverzorgende in een verpleeghuis met dementerende ouderen. Sinds vorige week ben ik weer aan de gang, nu voor 18 uur. Mijn man is geluidstechnicus, die werkt vooral s'avonds en s'nachts en in het weekend. Soms wel moeilijk plannen maar het gaat tot nu toe allemaal goed.

Groetjes Monique mv Emma

Ik werk 32 uur p.w. in de kinderpsychiatrie (net pas begonnen, werkte eerst in de verstandelijk gehandicaptenzorg). Ik wil minder werken, maar zowel de werkgever als de financiele situatie laat dat niet echt toe.
Mijn vriend studeert nog, en werkt er af en toe nog bij, dus ik ben hoofdkostwinner. Gelukkig werk ik in wisselende diensten dus hoef ik Kyara niet vaak weg te brengen. Vaak is het net even dat Oma een paar uurtjes oppast en dan is papa/mama er alweer. Tevens is mijn partner vrijdags en weekenden vrij, en dan hoef ik haar dus helemaal niet weg te brengen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel heel jammer vind dat ik 32 uur werk. Ik heb nooit gedacht dat ik dat zo "vervelend" zou vinden. Mijn baan op zich is super leuk, daar klaag ik niet over, het is meer dat ik dan 32 uur (en reistijd) minder bij mijn dochter kan zijn.... Ach ja de luiers groeien niet aan een boom he...

Groetjes,
Nymue

Hoi,
Ik ben zelfstandig ondernemer. Ik sta op de markt met baby en kinderkleding. Ik heb 2 markten in de week. s'morgens dus ben ik s'middags lekker vrij. Mijn man werkt ook op de markt en hij doet de catering op de markt. We hebben sinds januari 2007 een vof, want dat scheelde weer in de kosten. Ik werk dus 2 ochtenden en ik doe dus het huishouden. Mijn man werkt elke dag en hoeft mij dus niet te helpen, want ik kan het heel goed bijhouden. Ook werken wij op zondagen op braderien. Dan verkoop ik baby en kinderkleding en ook dames en heren horloges.
Ook heb ik een eigen website waar ik de kleding op verkoop en die moet ik dus goed bijhouden. Ik doe de boekhouding op de computer en dergelijke.
Mijn man verkoopt computerspellen via internet. En hij verbouwt ons huis. Koirtom een zeer druk gezinnetje.
Maar wel leuk.
Groetjes linda

Hallo,
Ik werk 24 uur als bejaarden verzorgster. Ik werk avonddiensten.
Mijn vriend is bouwvakker en zit in de renovatie. Hij is dus s' avonds thuis als ik ga werken. Op 9 juli moet ik weer voor de eerste keer gaan werken en zie er enorm tegen op.. Als we het geld er voor hadden bleef ik beslist thuis..
Groetjes Carla

Hoi,

Ik ben fulltime mum. Moest stoppen met opleiding vanwege zwangerschap maar kan het nog wel afmaken  aanstaande augustus tot kerst. Het is maar 4 maanden en dan heb ik een diploma voor administrateur/ assistent accountacy. Helaas is oppas nog niet geregeld en ik begin al binnen 2 maanden, dus als ik de gastouder niet op tijd heb gevonden gaat het niet door en bljif ik  fulltime mum. Moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik dat veel leuker vind dan weer te gaan studeren. Zit in de bijstand en dat betekend dat je je solicitatie vrij bent tot dat je kleine naar basisschool gaat, dus +/- 5 jaar. Geen vetpot maar wel te doen. Geen vader in beeld.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan