wat doen jullie in het dagelijkse leven?

Ik ben leerkracht in het speciaal basisonderwijs. Ik werk 3 dagen, maar ben tot de zomervakantie vrij.
Mijn man is product manager bij een bedrijf dat spullen maakt voor de automatisering. Hij werkt fulltime en moet soms naar het buitenland (heb hem vanmorgen net afgezet op Schiphol).
Op dit moment doe ik dus eigenlijk alles thuis. Dat verandert weer een beetje als ik weer werk.
Gr. Sonja

Ik werk 3 dagen op een middelbare school als lerares levensbeschouwing (godsdienst).
Mijn man werkt 3 dagen op het NIKHEF en 1 dag thuis verdeeld over zijn vrije dagen aan zijn promotie-onderzoek, hij is oio (onderzoeker in opleiding).

Het huishouden hebben we helemaal gelijk verdeeld. Normaal gesproken doe ik meer, omdat ik ook het regelwerk en zo op me neem. Maar nu ik zwanger ben neemt hij me weer veel rotklusjes uit handen. We houden echt samen de boel draaiende!

Groetjes,

Eveline

Nu nog even fulltime thuis door ouderschapsverlof, maar vanaf eind augustus weer aan de bak als docent kunstvakken in het voortgezet onderwijs. Dan werk ik 4 dagen per week (0,8 fte), net als mijn partner. Het huishouden doen we samen, al is hij beter in schoonmaken dan ik ;).

groetjes Dionne

Ik werk in de gehandicapten zorg, 18 uur per week
Vincent is timmerman, 40 uur per week als zelfstandige
We hebben een gastouder vanwege mijn flexibele diensten, voor 8 tot 10 uur per week

Ik doe het meeste in het huishouden, en de zorg delen we zoveel mogelijk, papa heeft net het hele weekend opgepast omdat ik moest werken....

Groetjes Yvonne

Hoi, wat leuk om te lezen wat iedereen doet. Ik werk 24 uur per week als personeelsadviseur bij justitie. Mijn man werkt bij defensie. Hij heeft 1 dag in de week ouderschapsverlof. Die 2 zijn echt een leuk setje met elkaar! Vooral de wilde spelletjes die papa met haar doet, vindt ze fantastisch! Het huishouden doen we met z'n 2-en. Prima zo!

Ik ben directeur van een openbare bibliotheek (parttime) en  ga  mijn eigen  bedrijf  starten als freelance fotograaf (ben bijna klaar met de opleiding fotografie). Mijn man werkt in de ICT, 4x9 uur. Het huishouden doe ik vooral, hij helpt soms wel mee. Zorg voor Suze en de dieren doen we samen.  

Ik werk, net als Sonja, in het speciaal basisonderwijs.
Ik werk daar met erg veel plezier. Maar ga nu wel wat minder werken om meer van mijn kleine te kunnen genieten. Het liefst zou ik een volledig jaar thuis zijn, maar dat redden wij hier financieel niet.
Hiervoor werkte ik in de geestelijk gehandicaptenzorg.

Anne

Terug
Bovenaan