wat doen jullie op een dag?

A

Anoniem

Guest
hallo,

wat doen jullie allemaal op een dag? jeetje ik verveel me wel zo!!
het liefst wil ik vanalles gaan doen, maar als ik ergens 5 min mee bezig ben dan ben ik alweer helemaal kapot.

ik ben het ook helemaal niet gewend dat ik niks kan, want normaal ben ik altijd zo druk bezig, maar het wil gewoon allemaal niet.
ik loop steeds te janken omdat ik me verveel.

iedereen is aan het werk of heeft vakantie en zijn niet thuis, en als ik dan opsta 'sochtens denk ik bah weer een dag door zien te komen.

onze kleine loopt iets achter met de groei dus ik moet het ook erg rustig aan doen, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen, wat maar weinig inspanning kost.

sorry dat ik zo klaag hoor, maar dit moest ik even kwijt.

groetjes
jippie 34+6

internetten haha alleen doet dat zo zeer aan je buik om zo te zitten...

Ik zit nog op kantoor dus ik werk zoiezo (uiteraard in mijn eigen tempo lekker) het is meer bezigheidstherapie op het moment..

tot nu toen ben ik iedere dag wel met iets bezig geweest, of ik ging naar een vriendin, of ik kreeg visite of wat dan ook. En andere dagen deed ik wat in huis.
(inderdaad op slakken tempo)
Maar vandaag....voel ik helemaal met je mee!!!

Ik heb slecht geslapen vanacht ben nu moe en verveel me rot!
Heb geen energie en zit me dus te vervelen achter internet en tv en ik ga zo een boek pakken denk ik.

Maar ik word er heel erg sjacherijnig van inderdaad grrrrrr.

Ja, de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Maar het is wel naar dat jij je zo verveeld.
Wat ik doe op een dag.. (misschien heb je er wat aan) Op visite gaan of visite krijgen, ik spreid dit mooi uit over de hele week, zodat ik een dag 'niets' heb en een dag met visite. In huis schoonmaken ik pak iedere dag een klus aan, internetten :p, een boek lezen, een rondje fietsen (heb net een nieuwe fiets :-D), naar de bibliotheek tijdschriften lezen, boodschappen, lekker recept uitzoeken en koken (niet te vaak hoor), middagdutje, even naar de stad.
En dit alles in een heerlijk relaxed tempo... zo kom ik de dagen door.

Vandaag heb ik ook een beetje een irritante dag hoor... nauwelijks vooruit te branden. Maar ik denk maar... ik geniet er nu nog van. Straks snak je vast nog wel een keer naar wat tijd voor jezelf!

Liefs, Line

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij nog niet echt verveeld heb. Nu zijn we in maart verhuisd, en moesten er nog een aantal klusjes gedaan worden. Dit heb ik de afgelopen weken gedaan.

Verder zijn we in mei getrouwd, en heb afgelopen week alle foto ´s nabesteld e.d. En ook allemaal ingeplakt, heerlijk met dit rotweer. Kan er lekker bij zitten. Verder nog foto ´s van vakanties e.d. uitgezocht en ingeplakt. Nu is dit helemaal klaar.

Af en toe ga ik naar de camping naar mijn schoonouders, of ga effe een bakkie doen bij mijn ouders. Verder doe ik rustig aan. Doe op maandag mijn huis aan kant maken, de rest van de dagen teut ik heerlijk aan met boodschappen doen, koken, lezen e.d.

Bij ons is het lidmaatschap van de bieb nu gratis, voor drie maanden. Misschien iets voor jou.. Lekker boekjes lezen over de kraamtijd of gewoon romannetjes.

Morgen ga ik nog een dagje winkelen met mijn moeder.

Maar goed, ik ben nu 36 weken dus heb nog een aantal weken te gaan. Geen idee eigenlijk wat ik komende weken moet gaan doen. Nu is mijn oudste zoontje op vakantie met zijn vader, en komt zondag terug, dus daar kan ik dan mijn tijd aan gaan besteden.

Groetjes van Simone

het komt ook wel door mijzelf hoor! ik weet dat ik nu eigenlijk van alle rust moet genieten, maar ik kan gewoon niet tegen niks doen. ik ben altijd bezig en moet altijd mensen om me heen hebben.

ik ben kapster dus heb altijd mensen om me heen om te praten, en nu is alles zo stil.
(ook omdat dus iedereen aan het werk is en op vakantie is)

normaal is mijn vriend door de week ook wel thuis, maar door dat ie nu in een vakantierooster werkt is ie alle dagen weg, en daar moet ik ook heel erg aan wennen.

maar goed ik red me verder wel heb vandaag gewoon een...... ....dag!

groetjes

Dat heb ik ook wel hoor, dat je soms de hele dag geen mens spreekt of ziet. (behalve de cassiere bij de buurtsuper ) Daarom ga ik graag op pad, en ben ik ook heel blij als mijn man thuis komt uit zijn werk. Alleen heb ik dan weinig te vertellen... Maar goed, dat is waarschijnlijk ook wel zo als de kleine er is.

irritant he, dat niks doen.
Ik heb dat met de eerste zwangerschap ook gehad, ik heb een paar dagen thuis gezeten omdat ik verlof had, maar ik ben na 4 dagen echt weer gaan werken ik werd gewoon knettergek.
Wij hebben een eigen bedrijf dus bij ons kan dat ook gewoon, gelukkig. wel heb ik op mijn gemak gedaan en alleen maar leuke dingen. Ik was natuurlijk wel met verlof!!

Misschien kunnen jullie je bezig houden met schilderen, ik bedoel dan  bijv. een leuk schilderijtje voor op de baby kamer. ik wordt daar altijd wel wat rustiger van en heb dan ook  nog het idee dat ik iets zinnigs doe.  of vast kraamcadeautjes knutselen?

veel succes deze weken, en probeer er wel van te genieten want zodra die kleine  is geboren kun je alle rust wel vergeten.
chantal

Terug
Bovenaan