wat doen jullie op een dag?

Ik heb het zelfde probleem omdat ik eigenlijk niet meer weg mag. Ik sta elke dag om kwart voor zes op om mijn man nog even te zien voor hij weg gaat. Hij wordt om zeven uur opgehaald. Ik ga dan internetten en doe vooral veel spelletjes op www.zylom.nl   Dit doe ik tot ongeveer negen uur. Dan ga ik slapen tot een uur of twaalf. Vervolgens ga ik weer spelletjes doen, heb ook een gamecube en een DS dus dat is wel leuk. Verder kijk ik veel televisie en heb ik een hoop DVD's. Ik heb dus een hoop afleiding en toch heb ook ik momenten waarop ik het allemaal niet meer weet.

Normaal gesproken verveel ik me niet snel omdat ik zo'n actief kind heb. Maar ik ben er wel achter dat sinds ik hem heb, ik niet de hele dag thuis kan zitten. Ik word helemaal gek als ik niet even langs de winkel kan, even de eendjes voeren met hem, even naar een vriendin. Dat komt waarschijnlijk omdat ik het heel moeilijk vind om hem de hele dag bezig te houden binnenshuis. Hij kan zich nog niet zo lang op dingen concentreren en gaat van de hak op de tak. Dus ik ga graag even naar buiten, maar zoals als vandaag als het de hele dag regent, dan krijg ik gewoon slechte zin. Vroeger   voor ik kinderen had ging ik dan lekker in de pyama een boek lezen, een film kijken of zoiets, maar dat gaat niet als je kleine kinderen hebt.

Vandaag was vreselijk! De hele dag regen! En dan met een kind van 14 maanden die het ook niet altijd leuk vind om met haar moeder te spelen. Ben even buiten geweest maar toen begon het zo hard te regenen dat we weer naar binnen moesten. En ikmoet mij erg rustig houden ivm de weeen die ik afgelopen week heb gehad..zucht. Dit worden nog lange weken. Hoop dat ik de 37 weken haal maar wel voor de 40 weken beval.

En natuurlijk hoop ik op mooier weer, kunnen we in iedergeval in de tuin zitten!!

gr
Marielle
35w3d

Ik wenste af en toe dat ik me kon vervelen. Ik heb n.l. een overactieve peuterpuber die me wel bezig houdt. Aylin is zo'n kindje wat niet stil kan zitten en ze  is op het moment in een erg opstandige fase.
Ik zou zeggen, geniet nog effe van de "jou-tijd" die je hebt, want dat is straks echt over.

Miriam (35+5)

Lees net m'n berichtje door en het staat er wel wat negatief haha. Ik houdt heel veel van onze dochter, begrijp me niet verkeerd. Maar op het moment (ze is nu bijna 26 maanden) kan ik haar soms wel achter het behang plakken hahahaha
Probeer wat klusjes te doen waar je niet moe van wordt, foto's inplakken of wat dan ook. En af en toe een lekker dutje, je hebt straks al je energie nodig voor de bevalling en je kindje.

Miriam.

ik probeer zo goed en zo kwaad als het nog gaat alles bij te houden en te poetsen. maar dat gaat steeds slechter. ben snel moe en buik zit behoorlijk in de weg.

en verder heb ik de hele dag afleiding en de handen vol aan onze dondersteen van 21 maanden die houdt je wel bezig. en we hebben nog 2 witte herders en 2 katten die hun aandacht vragen.

dus vervelen hoef ik me niet. tussen de middag als thomas slaapt, ga ik meestal ook even liggen. en tussendoor probeer ik nog met thomas eens naar de speeltuin ( hier om de hoek) of naar het winkelcentrum te gaan ( dat is ook vlakbij) of ik ga even koffie drinken bij de buurvrouw.

ik probeer me wat bezig te houden en in het weekend als manlief vrij is, zijn we de afeglopen weken nog weg geweest.

maar dat word nu minder. nu echt laatste klussen in orde maken. en dan willen we nog genieten van de rust zolang het duurt

Nou, ik ben ook snel moe hoor, maar doe dus dingen die kort duren, verdeelt over de dag...

Ben alleen gister de hele dag weg geweest en heb er vandaag een dagtaak aan om alle berichtjes te lezen!! Haha!!

Man o man, want typen jullie veel zeg, in die paar uur dat ik éven iets anders doe!! (grapje)

Hoi moeders in spee,

Ben bang dat ik met mijn 37 weken nog tijd te kort ga komen. Ik heb nu 3 weken verlof, maar heb me werkelijk nog geen minuut verveeld. Ben altijd al aan het klussen en dat gaat nu gewoon door, zei het in een wat vertraagder  uitvoering hihi. Maak elke dag een lijstje van de dingentjes die ik wil doen en/of halen. Nu hebben wij tijdens mijn zwangerschap ook zo'n beetje het hele huis boven verbouwd en moeten er nog genoeg kleine klusjes gebeuren. Voel me wel een bofkont dus, dat ik nog zoveel kan doen.

Ben wel blij dat het niet zulk erg heet weer is, heb namelijk wel last van vocht in mijn enkels en kuiten en dat is na een drukke dag best pijnlijk, dat geef ik toe.

Als je je echt zo rot verveeld zou ik toch echt wat meer afspraken gaan maken, dan maar 's avonds, dan kun je overdag daar weer van uitrusten toch? Ook activiteiten als zwemmen zullen je erg goed doen. Ben je lekker licht en het water is koel. Gewoon op je gemakkie baantjes trekken, is nog goed voor je ook.

Susanne 1sept

Terug
Bovenaan