wat doen jullie op een dag?

quote: Miriam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 20:23:28'));

Lees net m'n berichtje door en het staat er wel wat negatief haha. Ik houdt heel veel van onze dochter, begrijp me niet verkeerd. Maar op het moment (ze is nu bijna 26 maanden) kan ik haar soms wel achter het behang plakken hahahaha
Probeer wat klusjes te doen waar je niet moe van wordt, foto's inplakken of wat dan ook. En af en toe een lekker dutje, je hebt straks al je energie nodig voor de bevalling en je kindje.

Miriam.

haha iedereen weet dat je het niet zo negatief bedoeld, ik denk dat ik het wel beetje snap , gelukkig nog geen peuterpuber hier rondlopen maar wel in de familie en afgelopen zondag had ik ze al achter het behang geplakt als het aan mij lag haha je hebt ook veel minder geduld (tenminste ikke) als je zwanger bent

Ik doe zo min mogelijk af en toe op en neer lopen zodat mijn enkel niets afsterven van de hoeveelheid vocht die erin zit. Honden zitten op dit moment buiten in de ren want die houd ik op het moment geeneens onder controle gewoon omdat ik te moe ben om consequent te zijn haha (jaja geef eerlijk toe)

Internet is echt een heerlijke afleiding, straks   bandjes halen voor in de videocamera die mijn vriend gisteren voor zijn verjaardag heeft gekregen van mijn ouders en dan gaan die uittesten van het weekend (of beter gezegd ik eerst alleen en dan in simpele taal uitleggen aan hem) ik ben wat meer in to apparaten dan hij is :p

Hallo dames,

Ik voel me soms schuldig over het feit dat ik soms de hele dag niks uitvoer. Beetje hangen, internetten, tv kijken. Ik heb dan gewoon geen energie. Vind mezelf dan echt een luie donder, maar er zit gewoon niet meer in die dag. Mijn lichaam wil niet meer, maar mijn hoofd wel. Mijn hoofd zit maar te denken, nog even dit en nog even dat.
Word soms gek van mezelf.
Kennen jullie dat?

O ja, laatst liep ik in de stad en dan wil ik bij wijze van spreken even t kruidvat inrennen en daarna even de v&d. Huppekee meteen een harde buik. Mijn lichaam en geest willen niet samenwerken.

Terug
Bovenaan