Wat doen jullie voor werk?(de dames die werken)en waneer gaan jullie met verlof?

hallo, ik ben leerkracht in het basisonderwijs en zit al een tijdje thuis met klachten

Ik ben laborant. Heb met mijn zwangerschap vervangend werk gekregen, administratie.
Om zo veel mogenlijk risico's uit te sluiten. Pas negen maanden na de bevalling word ik weer op mijn eigen werkplek ingesteld.

groetjes Evy

Dat is netjes geregeld van je baas. Ik ben ook laborant en ik doe nog steeds hetzelfde werk.

groetjes,
patricia

Ik ben HR-adviseur en zit door complicaties al even thuis. (vanaf december) Ik werk nog voor 30% vanuit huis en ga 6 weken van tevoren voor 100% met verlof. Na de bevalling heb ik dus 10 weken over en ik neem nog eens 4 weken vakantie op zodat ik minimaal 14 weken met mijn kleintje heb.

gr.Ing

Ik ben project manager (full time) en zit voornamelijk op kantoor.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 4 weken voor de bevalling doorgewerkt, toen was ik zo moe dat ik de laatste 4 weken nergens meer toe kon komen, ga dit keer dus 6 weken voor de bevalling met verlof.

Ik ben secretaresse. Werk normaal gesproken 20 uur, maar nu 10 omdat ik veel ziek ben geweest en dat breekt op nu aan het eind evan de zwangerschap. Ik stop 6 weken van te voren. Onder andere omdat ik thuis nog een dreumes van 17 maanden rond heb stappen. Morgen moet ik nog werken van 12.30 tot 16.00 uur en dan begint mijn verlof!

Wij hebben eigen bedrijf thuis, wij leggen sportvelden aan, onderhouden deze en verkopen inrichting voor sportvelden (dus doelen, tennisnetten, parkinrichting en nog veel meer)

Ik heb dus geen zwangerschapsverlof maar kan wel beetje schipperen als het niet lekker meer gaat en moet dus ook zsm weer aan het werk na mijn bevalling (maar neem de baby lekker mee naar kantoor) tussendoor neemt mijn moeder de taken een beetje over wat best lastig is want er ligt duidelijk wel werk voor twee personen maar we zien wel waar het schip strand

Terug
Bovenaan