Wat doen jullie voor werk?(de dames die werken)en waneer gaan jullie met verlof?

hoi

ik ben cassiere in een supermarkt en werk nu al partime 18 uur omdat ik al een dochtertje heb en ga gewoon 6 wk van te voren met verlof en misschien dat ik nog een week langer vakantie erbij neem.wil wel gewoon 18 uur blijven werken.ik moet nog even ga pas 17 okt met verlof of zo.gr wendy12wk

Hoi,
Ik ben leraarondersteuner in het speciaal basisonderwijs, werk nu 40 uur en ga als alles goed gaat na de bevalling ongeveer 16 uur werken.  
Mijn verlof begint  4 weken voor mijn uitgerekende datum (18 sept), maar dat is in de zomervakantie. Ik ben  8 weken voor die datum al vrij en mag twee weken zomervakantie compenseren aan het eind. Ben in totaal dus iets van 22 weken vrij! Heerlijk dus, het lijkt wel gepland zo.

En jijzelf?

grts, daantje

ja ik werk 40 uur per week of wel 21 dagen van de maand.  

als verkoopster en lekker broodje die jullie eten langs de snel weg. en ik mag geen file o zo er maar het lukt wel. ahaahhah en ga hier na 4 dagen werken per week en eventueel ook het weekend.

en ik moet waarscheinderlijk al 6 weken van te voren al met zwangerschaps verlof

doei doei lucy

hallo,

ik ben administratief medewerker bij een ICT bedrijf.
Ik  werk  3 halve dagen per week en dat bijf ik ook tot 4 weken voor mijn uitgerekende datum doen als alles goed blijft gaan.  Ik hoop 16 juni dus met verlof te gaan.
Na mijn verlof wil ik weer dezelfde uren gaan werken.

Tamar

Hallo,

Ook ik ben leerkracht in het basisonderwijs en ik ben 25 september uitgerekend. Mijn zwangerschapsverlof begint officieel eind augustus, maar dan hebben wij nog zomervakantie. Zoals eht er nu naar uit ziet, ben ik dus vrij vanaf het begin van de zomervakantie (begint hier op 21 juli) t/m de kerstvakantie! Ik bof dus echt, wat dat betreft....
Groetjes,

NathalieMS
( 21 w.+4)

Ik ben verkooster in een bedieningswinkel.Ik loop dus constant.Ik ga binnenkort stoppen aangezien ik al halve dagen werk sinds de geboorte van mijn zoontje en ik bekkenpijn heb.Ik hou het haast niet meer vol een hele middag.Zittend werk kan niet bij ons in de winkel het is heel veel verkopen en aangezien ik alles achter de toonbank moet pakken voor de klanten is zitten geen optie.Ook heb ik veel harde buiken na het werken

ik werk met verstandelijk gehandicapten met gedragsproblematiek. Nu doe ik tijdelijk lichter werk met minder "heftige"clienten, omdat het anders te zwaar is. Ik ga 4 wkn van te voren op zwangerschapsverlof. Ik werk in wisseldiensten en het is nu nog goed vol te houden (ben 28 wkn zwanger).

Terug
Bovenaan