Wat doen jullie voor werk?(de dames die werken)en waneer gaan jullie met verlof?

hoi hoi

Ik ben anesthesie-assistent. Tijdens mijn werk moet ik dus oppassen met rontgen straling en narcose gassen. Verder kan ik mijn werk gewoon blijven doen, al zal het tillen van patienten wel  zwaarder  worden aan het einde van mijn zwangerschap.

gelukkig zijn er genoeg collega's die mij  daarbij kunnen helpen.
Het plan is verder om 4 weken van te voren te stoppen. We zullen wel zien hoe het loopt, ben pas net zwanger (6 weken).

groet,

sandra  

Ik werk met licht verstandelijk gehandicapten met gedragsproblematiek. (crisis/noodopvang) Werk 30 uur in de week, dat zijn twee slaapdiensten, dus heerlijk! Zit zo aan mijn uren. Ik ga 22 augustus met verlof, ben 2 oktober uitgerekend.
Dus 6 weken van tevoren. Na mijn verlof wil ik weer 30 uur gaan werken.

Liefs Suus

Hoi,

Ik ben secretaresse en werk nu 40 uur per week. Ik ga 4 weken vantevoren stoppen, maar heb nog 2 weken extra vakantie dus eigenlijk 6 weken.

Na de bevalling ga ik 32 uur werken. Mocht dit na een tijdje niet bevallen dan wil ik toch waarschijnlijk 24 uur gaan werken, maar dat moeten we nog even bekijken.

Groetjes
Nicole

Hoi,

Ook ik ben secretaresse en werk 40 uur. Ik ga mijn laatste week in voor mijn verlof. Ben nu 35 weken.

Na de bevalling ga ik nog 3 volle dagen werken.

Groetjes Saskia
34.6 wk

Hoi ik ben sandra
Werk in de kinderopvang op een babygroep voor 24 uur. Heb zelf al een dochter die volgende maand drie word en ga begin julie met verlof. Neem 6 weken van tevorenen erna nogeens 4 wkn vakantie op zodra ik lekker lang heb met de baby. Die gaat strax ook mee naar het dagverblijf waar ik werk net als mijn oudtse dochter, dus heb ze altijd in de buurt...
Gr sandra ohja ben nu 26,6wkn

Hoi hoi,

Ben zelfstandige onderneemster en doe veel koerierswerk. Ik werk officieel de hele week soms lange dagen van 6 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds maar soms valt er wel eens een dag uit. Ik werk tot 6 juli dan ben ik precies 34 weken. En na mijn verlof wat ik zelf kan bepalen voor hoelang ga ik 2 dagen werken mijn virend werkt ook 6 dagen in de week.

Gr Fruit Girl 27 wk en 2 dgn zwanger

hallo.ik ben bejaardeverzorgerster en werk alleen in de nachtdienst.
ik werk om het weekend.vrijdag,zaterdag en zondag nacht en dan weer 11 dagen vrij.
ik werk dus maar 25,5 uur per 2 weken.
ik heb een dochtertje van bijna 3 jaar en daar hoeven we dus geen opvang voor te regelen omdat mijn man het weekend thuis is als ik   moet werken.
ik ben pas 9 weken zwanger en ga wel eerder als met 6 weken van te voren met verlof omdat mijn buik dan echt in de nachtdienst in de weg zal zitten.
veel liefs sandra

Hoi Hoi,

Ik werk in de horeca als serveerster...Al zit in nu al meer als een jaar in de ziektewet vanwege een auto-ongeluk vorig jaar waar ik een whip-lash aanover heb gehouden.

Maar bij me eerste zwangerschap werkt ik vooral 'savonds tot een week of 24 en toen kon ik gelukkig overdag werken..Ik heb tot 6 weken voor de bevallingsdatum doorgewerkt en na 10 weken ben ik weer volledig begonnen...

Groetjes van Meta

Terug
Bovenaan