Wat doen jullie voor werk?

Misschien ook even leuk om te vertellen wat we allemaal voor werk doen.

Ik heb samen met mijn man en ouders een schoonmaakbedrijf en we hebben 50 man/vrouw in dienst. We doen voornamelijk basisscholen en gymzalen.
Wij doen de controles en invalwerk. Mijn moeder is van de finacienen en mijn vader doet de technische kant.

Dit is voor mij ideaal want overdag zijn we gewoon thuis en mijn man werkt 's avonds. Als hij werkt ben ik thuis en als ik werk is hij thuis. We hoeven Ruben dus niet weg te brengen behalve als het echt druk is maar dan past meestal een van mijn ouders op.
Ook heb ik dan wel massel als het gaat om verlof dat kan dan iets langer. De vorige keer heb ik wel nog gewerkt tot 38 weken maar dan wel licht werk.

Ben benieuwd wat jullie doen.

Ik werk in de beveiligingsbranche, begonnen als beveiligingsmedewerker, toen op kantoor als personeelsplanner, toen bij een ander bedrijf gaan werken weer als beveiligingsmedewerker, later weer personeelsplanner geworden en sinds oktober vorig jaar toch weer de keuze gemaakt om terug het uniform in te gaan en dus weer beveiligingsmedewerker en werk in die hoedanigheid op een asielzoekerscentrum.
En dat bevalt heel goed en is als ons kindje er is ook goed te combineren waardoor we niet veel oppas nodig zullen hebben.

Alice

Hallo.

Ik ben verpleegkundige en werk bij dementerende ouderen.
Ik heb alle diensten tot nu toe dus vroege avond en nachtdienst.
nachtdienst ga ik voor pleiten om niet meer draaien.
Ik werk dit jaar 5 jaar en het bevalt tot nu toe nog goed.
Groetjes Linda

Hallo,

Ik ben juf op een basisschool van groep 0/1 (de allerkleinsten dus).
Ik werk nu +/- 4 dagen in de week, maar wil als de kleine er is graag minder gaan werken. Het wordt dan waarschijnlijk 2 dagen in de week.
Deze dagen kan de kleine terecht op het KDV.

Liefs, Twinkel3

Hallo dames,

Ik werk bij de politie.
Bij ons is het zo dat je vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, niet
meer op straat mag werken. Dit om de risico's zo klein mogelijk te maken. Tevens
ben je niet meer verplicht om nachtdiensten te draaien.
Nu zit ik dus binnen en coordineer het bureau. Ik vind het prima die functie. Ik heb
het zelfs nog drukker, dan op straat

Gr,
Sonja

iIk werk als doktersassistente in het ziekenhuis op de poli orthopedie, werk nu 32 uur en ga straks 20 uur werken.

groetjse Martine, 15 wkn zwanger van de tweede

Hallo allemaal,

Ik ben Commercieel Manager bij een IT bedrijf. Gelukkig heb ik zeer flexibele werktijden wat het straks wat makkelijker maakt. Ons kindje moet straks wel 3 dagen naar de creche want ik moet toch nog een redelijk aantal uren draaien om m'n functie goed te kunnen vervullen.  Dat had ik graag anders gezien maar helaas....

Groetjes,
Natalie

quote: Dianaroosje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 21:23:21'));

Misschien ook even leuk om te vertellen wat we allemaal voor werk doen.

Ik heb samen met mijn man en ouders een schoonmaakbedrijf en we hebben 50 man/vrouw in dienst. We doen voornamelijk basisscholen en gymzalen.
Wij doen de controles en invalwerk. Mijn moeder is van de finacienen en mijn vader doet de technische kant.

Dit is voor mij ideaal want overdag zijn we gewoon thuis en mijn man werkt 's avonds. Als hij werkt ben ik thuis en als ik werk is hij thuis. We hoeven Ruben dus niet weg te brengen behalve als het echt druk is maar dan past meestal een van mijn ouders op.
Ook heb ik dan wel massel als het gaat om verlof dat kan dan iets langer. De vorige keer heb ik wel nog gewerkt tot 38 weken maar dan wel licht werk.

Ben benieuwd wat jullie doen.

Ik werk bij een callcenter!
maar ik had het daar al wel gezien, ik had ook al ergens anders gesolliciteerd! maar toen bleek ik zwanger te zijn en ben hier maar gebleven... tenslotte een vaste baan, maar straks in juli heb ik verlof en dan ga ik gewoon weer verder solliciteren!

xxx

Terug
Bovenaan