Wat doen jullie voor werk?

hoi,

ik werk als oproep kracht in een verpleeghuis, bij dementerende mensen. werk gemiddeld zo'n 10 uur in de week, is wel wisselend. op het ogenblik is het rustig bij ons, maar de zomer komt er weer aan, dus ze zullen me in juni en juli wel weer veel nodig hebben, maar het voordeel van zo,n baan is dat je zelf kan beslissen of je wel of niet kan/wil. dus als ik het straks erg zwaar vind, dan kan ik er zelf voor kiezen om wat minder te werken. dus ideaal baantje...

Ik werk sinds juni als docent Engels op de HBO. Ik geef vnl. les aan business studenten en heb ook veel buitenlandse studenten van internationale opleidingen. Ik werk op een 0-uren contract, en dat loopt 15 juli af, maar ik wil dan ook graag 6 maanden thuis blijven met mijn kind. Ik heb met de baas overlegd, en die wil me heel graag terughebben in maart 2009, en ze zegt dat ze gaat zorgen dat er weer genoeg werk voor me is als ik terug kom. Veel beter kan ik het niet treffen geloof ik. Het staat dan wel niet op papier, maar ik maak me er niet echt druk om. Wat betreft kinderopvang ben ik er nog niet helemaal uit. Ik ga binnenkort hier op de universiteitsopvang kijken of het wat is.

Terug
Bovenaan