Wat doet Hubbie voor zijn werk???

A

Anoniem

Guest
Mijn lievie werkt tot nu toe nog in een rozenkwekerij als chef over de afdeling "inpakkën voor veiling". Het bedrijf loopt echtern iet zo goed meer en heeft al een aantal keer op de rand van failissement (hoop dat ik het goed schijf) gestaan.
Hij heeft nu een baan aangeboden gekregen in (aaahhhh ver weg) Friesland. Ook een kwekerij, maar dan cherry-tomaatjes. Dan wordt hij leider van de afdeling personeelszaken. We zijn dus nog bezig met overwegen, maar waarschijnlijk gaat het wel door.

Ik werk zelf als verzorgende (ig) in een verpleeghuis.

Nu jullie: wat doet je hubbie en wat doe jij??? (Dat laatste is al eens in een topic geweest, maar wel eens weer leuk om van elkaar te horen)

Groetjes happyM.

Mijn mannetje heeft een snackbar (ik wou dat ie groenteboer was ) en ikke ben huisvrouwtje.....

Groetjes van Cissy mv Fabio

hoi hoi

mijn mannetje werkt bij bruynzeel (piep) keukens als afdelingmanager...

ik werk met verstandelijk gehandicapten...

liefs tobi

Ik werk met verstandelijk gehandicapten en mijn mannetje werkt als monteur bij een hulpmiddelencentrum (rolstoelen,bedden enz)

Groetjes sandra

Jeetje, dus dan ga je misschien verhuizen??? Dan moet ik de lijst weer gaan aanpassen.......
Nou, je houdt ons vast op de hoogte...

Mijn mannetje is (hou je vast) vliegtuigbouwkundig ingenieur....(wat klinkt dat duur he?)
Hij werkt in Den Helder, bij een helikoptermaatschappij.
Ik geloof dat hij daar nog wel even blijft, dus hier geen verhuisplannen....

Zelf ben ik gewoon alleen maar mama. En dat blijf ik voorlopig ook nog lekker....

Liefs Annet

Dan krijg jij vast vaak rozen van je mannetje?? ha ha. Mijn man heeft een eigen zaak in vis samen met zijn ouders en broer. En ik werk daar ook.   Op maandag ochtend maak ik de bakwagens schoon en op dinsdag ga ik de heledag mee.
(wwwhopmanszeevis.nl)

Krijg jij dan vaak vis???? Pffff hahahahahaha iedereen zegt dat, nou als je in het begin van de verkering regelmatig rozen krijgt is dat wel lief, maar eerlijk gezegd: na 7 ½ jaar kan ik geen roos meer zien hoor. Hahahahahaha, zet mij maar een fleurig gemengd boeketje op tafel, ben ik ook weer blij.

Terug
Bovenaan