A
Anoniem
Guest
Mijn lievie werkt tot nu toe nog in een rozenkwekerij als chef over de afdeling "inpakkën voor veiling". Het bedrijf loopt echtern iet zo goed meer en heeft al een aantal keer op de rand van failissement (hoop dat ik het goed schijf) gestaan.
Hij heeft nu een baan aangeboden gekregen in (aaahhhh ver weg) Friesland. Ook een kwekerij, maar dan cherry-tomaatjes. Dan wordt hij leider van de afdeling personeelszaken. We zijn dus nog bezig met overwegen, maar waarschijnlijk gaat het wel door.
Ik werk zelf als verzorgende (ig) in een verpleeghuis.
Nu jullie: wat doet je hubbie en wat doe jij??? (Dat laatste is al eens in een topic geweest, maar wel eens weer leuk om van elkaar te horen)
Groetjes happyM.
Hij heeft nu een baan aangeboden gekregen in (aaahhhh ver weg) Friesland. Ook een kwekerij, maar dan cherry-tomaatjes. Dan wordt hij leider van de afdeling personeelszaken. We zijn dus nog bezig met overwegen, maar waarschijnlijk gaat het wel door.
Ik werk zelf als verzorgende (ig) in een verpleeghuis.
Nu jullie: wat doet je hubbie en wat doe jij??? (Dat laatste is al eens in een topic geweest, maar wel eens weer leuk om van elkaar te horen)
Groetjes happyM.