Wat doet Hubbie voor zijn werk???

whahahahahahhahahhahahaha, da's dan helemaal grappig!!!!!

Ik hou wel van bloemen  maar die neemt hij nooit meer voor mij mee

Mijn vriend werkt als gymleraar op 3 verschillende basisscholen.. Op een normale basisschool, een voor moeilijk opvoedbare kinderen en een in een achterstandswijk. Vanalles wat dus..
Hij is dus de hele dag in de weer met kleuters t/m 12 jarige. Een erg leuke job..

Ik ben  politieagente en rij dus meldingen..

Esmé mv Kay

ps:

Enne Esther,.. ik doe een moord voor kibbeling en gerookte zalm haha!!
Nou dat wordt wat donderdag,.. Krijg ik ook al frikandelletjes van Cissy hihi..

Mijn man is project-consultant (IT'er) op het hoofdkantoor van Randstad uitzendbureau (hij is daar dus in dienst en geen uitzendkracht) en ik ben beleidsmedewerker / communicatie-adviseur bij een overheidsproject (www.bibliotheekvernieuwing.nl)

Annemieke

Leuk topic!

Hier is Hubbie zelfstandig ondernemer. Hij doet aanneemwerk in de boomkwekerij sector. Bomen planten, snoeien, poten, binden, van een stokkie voorzien, en nog veel meer. Heel veel zand dus binnen!
En ikke? Ik ben mijn tweede carriere begonnen als VIG-er in een revalidatiecentrum, en werk daar nog steeds met veel plezier, ahhahahahah!

Gr. Marieke

Bert is werkvoorbereider bij een aannemersbedrijf. Maar vaak gaat hij door voor projectleider en uitvoerder geloof ik, want hij levert huizen op, zit het werklui achter de broek enz. (en thuis zit ik hem achter zn broek haha, nee hoor)

Ik werk als activiteitenbegeleidster bij verstandelijk en lichamelijk gehandicapten.
Op woensdag heb ik een oudere groep met van alles door elkaar qua handicap en op vrijdag een groep met meervoudig complex gehandicapten.

Pauline

Hai,

Mijn mannetje is fieldservice ingeneer. Iets met apparaten in olie en gas, Heb er niet zoveel verstand van behalve dat hij vaak van huis is en een hoop van de kleine moet missen!!  hij is nu al weer bijna een maand weg en juist nu Francesco steeds weer meer gaat dooeeeennn behhhh!

Maar ja er komt ooit een tijd dat we een loterij winnen toch!!!
groetjes Jolanda

Mijn mannetje rijdt op een vrachtwagen, en haalt vuil op bij bedrijfen, dus op zijn hollands gezegt vuilnisman, maar dan geen vuilniszakken maar containers.

En ik werk als assisitent bij een drogist, ik was eerst manager maar ben na de bevalling een functie terug gegaan, anders moest ik 5 dagen blijven werken en dat wou ik natuurlijk niet!

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan