Wat doet Hubbie voor zijn werk???

mijn man is elektromonteur.

en ik werk op dit moment om de dinsdagavond,  iedere donderdag avond(behalve komende donderdag)
en om de zaterdagvan 10.00 tot 16.00 dan blijft marco bij iris.

en afentoe op een door de weekse dag van 15.00 tot 17.00
iris gaat dan gewoon mee.
als pgb-ster bij twee kinderen met een meervoudige handicap.

groetjes petra

Mijn vriend werkt op de verkoop binnendienst bij een groothandel in bevestigingsmaterialen, maar hij heeft intern gesolliciteerd naar een functie  als Product Manager. Duimen dus...

Ikzelf werk 27 uur per week als medewerker Customer Support, en ben daarnaast nog kleine zelfstandige (heeeeele kleine zelfstandige, hihi ), ik verkoop namelijk zelfontworpen en -gemaakte sieraden via mijn eigen internetsite.

Leuk topic trouwens!

Groetjes,
Myrna mv Isis   (05-09-2006)

Mijn man is Rechecheur op de afdeling mensenhandel/kinderhandel van de Koninklijke Marechaussee te Schiphol. Best heftig wat hij meemaakt! Zeker nu hij zelf papa is geworden, heeft hij er veel meer moeite mee.

tja wat doet manlief eigenlijk van alles en nog wat. Hij werkt bij een kantoorgroothandel zo moet hij de bestellingen ed afleveren evt. monteren, in het magazijn de spullen binnenhalen en vervolgens weer klaar zetten ..beetje het logistieke gebeuren..
en ik werk bij de belastingdienst achter de telefoon afdeling motorrijtuigenbelasting... maar ben nu ook aan het solliciteren naar een andere baan(niet binnen de belastingdienst)

groetjes kim

Mijn mannetje is vrachtwagenchauffeur bij een toiletverhuurbedrijf. (hij rijdt dus rond met van die mobiele toiletten die ze op de bouw en bij evenementen gebruiken)

Toen we verkering hadden wilde hij internationaal gaan rijden, maar toen Nadia werd geboren zag hij daar al snel van af, hij wilde niks missen!! (ikke blij natuurlijk!!)

En ik werk gemiddeld 2 nachten in de week bij mensen met een lichamelijke handicap en niet-aangeboren hersenletsel. (zijn dus door een ongeluk gehandicapt geworden)

Mijn man werkt bij Philips, meestal 3 dagen in Nijmegen en 2 in Eindhoven!
In het weekend issie lekker thuis.

Ik werk zelf bij kpn op de storingsdienst in Eindhoven.

Leuk onderwerp!

Mijn menneke is beroepsmilitair in Oirschot (rij-instructeur auto, motor, vrachtwagen, een of ander rupsvoertuig) en daarnaast geeft hij verhoogde rijvaardigheidstrainingen voor de motor. Hij werkt nu nog drie dagen per week. (haha, ik krijg dus geen bloemen of vis, maar rijles als we met z'n allen weggaan )
Ik werk als beleidsadviseur sport bij de gemeente Helmond. (fulltime)

groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

hallo

de mijne is koerier... en neee geen drugs HAHAHA....

ik ben doktersassistente/praktijkondersteuner 3 dagen in de week
en 2 dagen huisvrouw.... HIHi

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan