Wat doet papa voor de kost??

Gert is sinds een jaar of drie zelfstandig ondernemer. Hij heeft een uitgeverij en heeft hier in het noorden een nieuwe huis-aan-huis krant gelanceerd: Amateurgras. Op de site kun je (nl toevoegen) kun je de krant ook downloaden.

Dit is 'm, met Julian, maar die kenden jullie al, hahaha!

Mijn papa heeft samen met mijn mama 'n drankenhandel waar ze super hard in werken zodat ik mooie dingen kan krijgen en kopen, samen met mijn broer en zus trouwens, hihi. Mijn papa heeft als hobby karten, en ik vind het heel vet om naar te kijken..........groetjes Thijs

Chiel is support engineer... Pfff jaja, het moet een naam hebben.

Hij heeft computertechniek gestudeerd en werkt bij een bedrijf waar ze medische apparatuur maken en hij is samen met zijn chef de afdeling Interne Automatisering. Hij zorgt er dus voor dat alle pc's, servers, het netwerk en de hele rimram goed functioneert.
Soms moet hij ook naar een ziekenhuis waar die apparatuur staat om daar software te installeren.

Deze foto is van oktober 2007

Groetjes Lilian
mv. Amy, 17-12-06

Hoi hoooooiii

Mijn mannetje werkt bij een coatingbedrijf in Veendam.
Erg ranzig werk zullen we maar zeggen en meestal is het dan ook gelijk als ie
thuiskomt hup onder de douche en wassen die handel.
Maakt soms ook erg lange dagen dat is wel wat minder eraan.

Met onze oudste dochter Melissa

Met onze jongste dochter Cherona

Groetjuuuus Corina

hoooooi, hier is ik met mijn papa. hij heet Franco maar ik mag hem papa noemen...

papa heeft toen ik geboren was lolly's gemaakt en opeens was hij zijn baan kwijt, en hij kon die ook niet meer vinden??? en moest een andere baan pakken. hij heeft even gewerkt bij van ganzewinkel alle afval van andere mensen opruimen. nu heeft hij sinds september een baan bij Kennis voor het bouwen van vrachtwagen kranen ed...
(denk dan aan de kranen die nodig zijn om stenen ed van vrachtwagens te halen)
vorige week moest papa bij de baas komen en kreeg hij te horen dat hij een contract kreeg, dus eindelijk weer positief nieuws en een stapje dichterbij een minder onzeker financieel leven...en dan kan ikke weer leuke dingetjes kopen hihi

groetjes Daniëlle dv mijn mama Veronique...ikke hebben samen met mama tekst gemaakt..  

Terug
Bovenaan