Wat doet papa voor de kost??

Mijn papa werkt bij de Belastingdienst, afdeling Invordering. De meeste mensen staan raar te kijken als ze papa zien en horen dat hij bij de blauwe enveloppen werkt. Zeker toen hij nog lang haar had, hahaha.

Groetjes,
Dean

Hoi allemaal,

Mijn papa is financieringsanalist bij een bank. Moeilijk woord maar het komt erop neer dat hij financieringsaanvragen van grote bedrijven behandeld. Hij werkt 4 dagen en 1 dag in de week is hij lekker bij mij !!!

Hier liggen we samen op de foto toen we een weekendje naar Center Parcs waren.

Dikke kus
Nynke

Mijn papa is ambulanceverpleegkundige, ik herken al de auto van mn pa als hij met de ambu thuis komt. Dan sta ik voor het raam al driftig te roepen en te zwaaien.

Liefs Mike

Hoi mama's
Mijn papa is zoooo sterk dat zien jullie hier natuurlijk wel! Voor zijn werk doet hij iets met deuren, hij verkoopt toegangssystemen zegt mama. Hij wil wel graag 1 dag minder werken om bij mij te zijn maar zegt dat dat niet kan omdat hij leiding geeft aan andere meneren...wat een geluk hebben jullie met papa's die 4 dagen werken! Gelukkig doet mijn papa in het weekend heel veel leuke dingen met mij zoals boodschappen, stoeien, zwemmen, wandelen, naar de speeltuin, fietsen. Hij is een superpapa!

Liefs, Puck dv Marcia

mijn papa is cool. hij is eigenlijk leraar engels, net als mama, maar ze doen allebei liever iets anders. Mijn papa werkt nu met kinderen van 8 tot 11 jaar in een soort van naschoolse opvang, maar dan anders. In Israel komen de kinderen daarheen voor shooltijd, en daan ontbijten ze met mijn papa, dan komen ze terug en lunchen ze met hem, en na schooltijd komen de kinderen vrijwillig, of als de ouders langer werken. Alle kinderen vinden mijn papa de coolste, en ik natuurlijk ook

mijn pappie is internationaal vrachtwagenchauffeur
hij werkt meestal 5a6 dagen per week en soms ook in het weekend
maar als hij thuis is dan is het feest
mama zegt dan dat ze in de week opbouwt breekt papa in
het weekend weer af
hij gaat rijdt op italie ik kan niet wachten tot ik groter ben
en ik mee mag maar mammie ziet dat voorlopig nog niet gebeuren

en wanneer er een EK of WK is dan ziet papa's auto er zo uit

groetjes
Lorenzo zv Bianca en Bjørn

Hiya Mommas!

Paul is een webdesigner en programmeur. Hij maakt dus websites voor klanten mooi en zorgt dat ze werken. Hij is ook artiest, maar getrouwd zijn met een "starving artist" is alleen maar romantisch in een boek, dus in het eggie doet hij design.
Doe er stiekum toch ook ff een foto bij van een van zijn schilderijen want ben toch wel heel trots op mijn hubs.

dit was in Brugge, Belgie

Ajuus, ilja

Mijn papa werkt op de veerboot die tussen Vlieland en Harlingen vaart, als stuurman.
Hij vindt het werk leuk en doet het met plezier. Omdat hij onregelmatig werkt en lange dagen maakt is hij ook veel thuis.... dat vinden de meiden heeeerlijk!!

Vakantiekiekje.

Liefs Renske en Meike

Terug
Bovenaan