wat een dag.........om te janken

Hoi Annet,
Geloof graag dat het een k**** dag voor je is vandaag. Maar geef de moed niet op hoor, voor jullie is het ook echt weggelegd.
een dikke pakkerd en veel sterkte
Liefs,
Danielle

Hey meis..

Wat een toestand weer joh! Maar je moet maar zo denken... de volgende maand kunnen jullie ivm de besnijding niets doen maar dan kun je wel weer naar je huisarts om je door te laten sturen toch? Misschien moet je het zien als ff een rustpunt en dan een frisse start... Zo te horen heb je misschien wel geen eisprong en kan dit met medicatie op gang worden gebracht.. iig weet je wel dat er over een maand wat gaat gebeuren en ik hoop ook echt dat jullie snel geholpen worden..
Wens je veel sterkte meid.. Een besneden piemel is altijd goed  hihihi...niet dat je daar vruchtbaarder van wordt hoor maar tis wel lekker schoon..

heel veel sterkte en een dikke knuffel.. Bats

hoi Annet

Heel veel sterkte en wel de moed er in houden hoor,
ik zal voor je duimen

He wat rot allemaal zeg.
Wel de moet erin houden hoor want het komt vast goed en misschien wel juist op het moment dat je het niet verwacht.

Veel sterkte, Ilona

Lieve Annet,

Ik weet een beetje hoe je je voelt, wat jij hebt met de besnijdenis hebben wij met de nieren van mijn man.
Daardoor zitten we nu ook ineens in ronde 8 en is ronde 7 gewoon weg.
Wij zijn dan nog wel 2 rondes minder ver maar toch.

Ik hoop dat de vitamine gaan werken voor je en dat het gewoon te maken heeft dat je er te veel mee bezig bent (ik ken het wie wil er nou niet meteen een eigen )

Lieverd heeeeel veel succes en sterkte!

Dikke knuffel Bibbi

Hoi Annet,
Dat is echt balen!! nu weet je nog niks!!
én moet je een maand wachten, veel sterkte en kop op het is je echt wel gegunt al duurt het wat langer... vrienden van ons die waren ook net naar de dokter geweest en die werden ook nog naar huis gestuurd van, probeer nog een maand en kom dan maar weer terug, dat was dus in maand 11 dus bijna een jaar. En laat ze nu de laatste maand toch zwanger geworden zijn!!hopelijk gaat dat bij jullie ook zo!
En is dat dan niet zo dan weet je dat je dan doorverwezen word en kan de gyn. jullie gaan helpen om te kijken hoe of wat. veel sterkte!!
groetjes en liefs Renata

Lieve Annet,

Ik wou dat ik een paar magische woorden voor je had. Helaas moet je het doen met mijn steun en lieve wensen. Hopelijk werken die ook een beetje. Wat een teleurstellingen op 1 dag! Ik hoop dat het jullie weer gauw beter gaat, en dat je gauw heel mooi nieuws voor ons hebt!
Ik denk aan je en duim voor je!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan