wat een dag.........om te janken

hallo annet
Ik zit nog maar net bij jullie forum maar las even je berichtje.
Wil je toch even sterkte wensen....en sluit me wel aan bij eerdere opmerkingen: wel lekker fris een besneden piemel
oeps verkeerde smiley..
maar klus ze deze maand nog en wie weet..??

Nou meid, het gaat niet zo lekker he!!! Maar jij gaat de moed niet opgeven hoor!!!!!!! Alles komt helemaal goed. Ik weet het zeker.

Kan de circumsisie van je man niet ff uitgesteld worden?? Klussen is toch veel belangrijker!!!!    nee hoor ik maak een grapje! Vind je niet erg he. Ik probeer je een beetje opte vrolijken.

We gaan er gewoon vanuit dat je eitjes helemaal goed gaan komen!!!!!! Ik duim voor je!!

Kussie van Guppie

Lieve lieve allemaal

Weet je, ik kan echt niet meer zonder jullie!!!!!
Jullie weten altijd precies de juiste dingen te zeggen/schrijven...

Inderdaad ben ik alleen maar blij dat die besnijdenis lekker snel kan, maar wel jammer.
Ach, er zit maar een ding op: Ik moet gewoon deze maand zwanger worden!!!! haha

Nou goed, lieve lieverds......dankjulliewel. Ik voel me al een stuk beter. Zie het wel weer wat zonniger in nu. Het zal wel   goed komen denk ik......zucht......

Dus van mij:

Voor jullie allemaal!!!!!

Heel veel liefs Annet

OOOOh annet!!!

Wat vervelend allemaal weer. Ik kan me zo goed voorstellen dat je hier helemaal kierewiet van word. Ik ga zo hard duimen voor je dat het nu raak word, dan hoef je niet naar de gyn, en maakt die besnijdenis ook niet zo gek veel meer uit!! Echt meissie, ik hoop het zo voor je, ga echt de hele tijd duimen!!!

liefs janine

Terug
Bovenaan