Wat een jonge moeders allemaal, zijn er ook moeders die in maart zijn bevallen van de 2e van 1971??

hoi hoi
eigenlijk hoor ik hier niet thuis maar toch
ik ben linda moeder van romy die wel in maart is geboren maar in 2006 telt dat ook hihih zij is nu 13 maanden en ben wel zwanger van de tweede en die wordt verwacht in september oja wordt een meisje jippie jippie
ik ben nu net 23 geworden 19 april en mijn vriend is vorige maand 23 geworden
dus vind zelf vrij jong maar bewust voor gekozen om er twee wat korter op elkaar te nemen.

nou mensen geniet lekker van het warme weer hihihih

gr linda

Ik ben ook bevallen van mijn tweede kindje, Tijmen is 2 jaar en Floor 8 weken. Ik ben 31 jaar (dat is natuurlijk nog niet zo bejaard, haha ) . Mijn man is 34 jaar.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een mooie leeftijd voor kindjes vind, maarja, wanneer ik ouder of jonger was geweest zou ik dat ook vast vinden, haha!
groetjes van Ruth

hallo,
Ik ben bijna 34 jaar. Mijn dochter Isis heb ik gekregen toen ik 28 jaar oud was en mijn zoon Timme is nu bijna 4 weken oud. Er zit 5 jaar verschil tussen. We genieten met volle teugen en als Isis naar school is kan ik mijn aandacht volledig op Timme richten.
Groetjes Knof

Hi,

Wat grappig, ik wordt over een half jaar 34 en heb een dochterlief van bijna   5. En al 8 weken moeder van Felix... dus ook bijna  5 jaar er tussen. En tot nu toe gaat het nog allemaal goed... maar wat gaan die weken snel voorbij...

groetjes, Eva

Hai Joepie en 'oude' mama's  ,

Mijn vriend en ik zijn allebei van 1975.
Ik ben vorige maand 32 geworden en ben in december bevallen van mijn eerste kindjes. Volgens mij zit ik daarmee boven het landelijke gemiddelde, maar voel me niet echt oud.....ofzo. Maar ik ben wel blij dat ik niet een 'heel' oude moeder ben, dwz dat ik ze op m'n 31e heb gekregen en niet op mn 41e. Zelf was mijn moeder 22 toen ik geboren werd, jong he?

groetjes, Lara (32)
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

Terug
Bovenaan