Wat een jonge moeders allemaal, zijn er ook moeders die in maart zijn bevallen van de 2e van 1971??

Hoi,

Ik ben van 1970. Op dit moment nog 36 en moeder van Jorden (18-09-20050 en Hidde (03-02-2007). Heel lang gedacht: wij gaan niet aan de kinderen. Toen ineens om en aangezien de leeftijd dan mee gaat spelen 2 snel na elkaar.
Voel me soms wel oud als je op het cb naast dan een jong ding van 20 zit met een baby. Maar verder vind ik het moeder zijn super.

Groetjes,
Marjanne

Ik voldoe ook niet helemaal aan de eisen maar word in juni ook 28.. heb dus ook 1 februari mijn eerste kindje gekregen, mijn vriend is 23 dus ik voel me wel wat 'ouder'   haha
ach het is maar net hoe jong je je voelt he

groetjes sabrien

Hallo,

Ik heb de eersye gekregen   toen ik net 22 was ( helaas is Valentina* na zes dagen overleden aan aangeboren afwijkingen, toen heb ik in januari 2004 een zoon ( Skender )gekregen ( was toen net 24 ) en heb sinds janauri dit jaar nog een zoon gekregen ( Arjan )  en toen was ik net 28. Als mensen me vroegen de hoeveelste is dit en ik zei derde dan had je die gezichten eens moeten kijken. Maar ja het is maar hoe oud je jezelf voelt!!!!!

Groetjes rennie

Hoi,

hier nog zo'n oude muts hoor.
In 2001 beviel ik voor de 1e keer, helaas na 22 weken al, dus mijn ventje heeft het niet gered.
In 2004 kreeg ik na bijna 32 weken een mooi mannetje: Justin.
Nu sinds 19 maart heb ik een schitterend meisje, Naomi, na 38 weken en 3 dagen.
Ik ben van 11 april 1971

Terug
Bovenaan