<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje word over precies 2 weken 1 jaar.</p><p>Helaas is het al vanaf begin af aan een "slechte slaper". De goede nachten zijn op 1 hand te tellen?</p><p>Overdag gaat het slapen best goed, al zitten we wel wat te stunten met 1 of toch nog 2 slaapjes.. Maar dat komt wel goed.</p><p>S'nachts daarin tegen is het echt vaak drama, tussen 19u en 19:30u naar bed. Tot 22:00u/23:00u slaapt hij vaak aan 1 stuk door, maar dan begint het; Zitten, jammeren, liggen, zitten, speen kwijt enz enz... Meestal kunnen we hem dan verschonen en nog weer rustig neerleggen en slaapt hij tot ongeveer 2:30u. Dan weer hetzelfde liedje, alleen is hij dan soms echt overstuur bij het neerleggen, soms is het net of hij ergens pijn heeft, maar ik weet niet of het een gewoonte is of dat er echt wat aan de hand is.. </p><p>Vannacht voor het eerst geprobeerd hem even te laten huilen (Ik kan daar echt heel slecht tegen...) Maar je probeert wat.. Moeten we een patroon doorbreken? Of heeft hij echt ergens last van? Of is het toch honger? Pffffff wat is het lastig, ik weet het gewoon even niet meer...</p><p>Nu vroeg ik mij af, na al heel veel geprobeerd te hebben, of hij misschien beter slaapt op een kussen.. Maar ik weet ook dat het eigenlijk nog wordt afgeraden.</p><p>Iemand hier ervaring mee of tips? Ik hoor het graag?</p>