Wat een stilte!

Ik kan merken dat iedereen geniet van het heerlijke weer! Het is zo stil.
Ik moest helaas weer eens vergaderen op mijn vrije dag. Maar oma heeft Myrthe lekker meegenomen naar de winkels op de fiets en zijn langs de kinderboerderij gefietst.
Toen ze wakker werd was ik er weer en zijn we heerlijk buiten gaan spelen en bij buurvrouw in de tuin de stoep versierd met stoepkrijt!
Al met al een heerlijk dagje. Rest vd week helaas weer werken, maar aangezien ik met kinderen werk, ben ik vaak buiten te vinden deze week!
JIPPIEEEEEE

Liefs Irene

Ja, het was mij ook al opgevallen dat het zo stil was, haha!
Vandaag heb ik de hele dag gewerkt maar morgen en overmorgen vrij.joehoe!!!!
Morgen gaat Silke zwemmen met oma en heb ik mooi even tijd om boodschappen te halen, stofzuigen en dweilen. Donderdag gaan we denk ik even naar Jan Klaassen als het nog zo'n mooi weer is. Kan ze daar lekker buiten spelen. Dat binnengedeelte hebben we nu we gezien afgelopen winter. Echt geweldig dat dat op nog geen10 minuten met de auto bij ons vandaan is.....
Werkze de rest van de week, moet je hele dagen werken???

Groetjes Tamara

Ja, het was mij ook al opgevallen dat het zo stil was, haha!
Vandaag heb ik de hele dag gewerkt maar morgen en overmorgen vrij.joehoe!!!!
Morgen gaat Silke zwemmen met oma en heb ik mooi even tijd om boodschappen te halen, stofzuigen en dweilen. Donderdag gaan we denk ik even naar Jan Klaassen als het nog zo'n mooi weer is. Kan ze daar lekker buiten spelen. Dat binnengedeelte hebben we nu we gezien afgelopen winter. Echt geweldig dat dat op nog geen10 minuten met de auto bij ons vandaan is.....
Werkze de rest van de week, moet je hele dagen werken???

Groetjes Tamara

Hoi hoi,

Lekker zeg dat Jan Klaassen, klinkt me leuk in de oren.
Ja ik moet morgen van 11-18 en donderdag ook. Vrijdag later 14.-18u dus dat valt mee. Hopelijk nog mooi weer.

Liefs

Hoi hoi,

Lekker zeg dat Jan Klaassen, klinkt me leuk in de oren.
Ja ik moet morgen van 11-18 en donderdag ook. Vrijdag later 14.-18u dus dat valt mee. Hopelijk nog mooi weer.

Liefs

Ja, echt een leuk park. Kijk maar eens op www.janklaassen.nl
Voor jullie is het een beetje ver weg maar als je een keer in de achtehoek bent is het wel een aanraden om er een dagje naar toe te gaan...
Het blijft van de week wel droog maar wordt kouder, de zon blijft wel schijnen. Haha, het is hier al zo saai dat we maar over het weer gaan hebben;)

Wij hebben een hele week vakantie!!!! Heerlijk! Emma heeft gisteren bij haar opa gelogeerd. En vandaag zijn we naar een speeltuin geweest. En morgen wordt het weer zo heerlijk weer!

Wij hebben een hele week vakantie!!!! Heerlijk! Emma heeft gisteren bij haar opa gelogeerd. En vandaag zijn we naar een speeltuin geweest. En morgen wordt het weer zo heerlijk weer!

Terug
Bovenaan