Wat een stilte!

@Danielle, Jan Klaassen is behoorlijk prijzig, daarom hebben we meteen een jaarkaart genomen.
Een jaarkaart kost 55 euro pp vanaf 2 jaar. Normaal is de entree 9,50 pp vanaf 2 jaar dus als je 6 keer bent geweest heb je hem eruit. Het voordeel is wel dat opa's en oma's ook op jouw kaart mogen gaan.
Ze hebben ons nog gematst. onze kaarten liepen in oktober 2010 af en die van Silke in maart 2011 maar ze hebben onze gratis aangepast tot maart 2011 (is toch bijna een half jaar pp gratis)

Fijne dag allemaal met dit mooie weer!!!!!

Liefs Tamara

Hoi Tamara,

dat is een snelle reactie. Het is wel prijzig inderdaad, dan wonen we er denk ik ook net te ver van af om er "snel" even heen te gaan. Ik denk dat we maar voor een jaarkaart van Anholter Schweiz gaan, ik ook super leuk, minder duur en voor mij op de fiets te doen!
Maar ik ga zeker deze zomer een keer langs bij Jan Klaassen.

liefs Danielle

@ Tamara,

Ziet er leuk uit dat speeltoestel. Ook wij willen nog iets leuks voor in de tuin.
Myrthe is helemaal weg van zandbak, ik zie alleen al dat zand niet zo zitten hahahaha.
Maar schommelen en glijden doet ze ook graag, dus gaan we denk ik daarvoor.
Hopelijk ziet het er inderdaad nog goed uit!

Groetjes

Irene

@Danielle, woon jij vlak bij anholt? Dat is ook een mooi park met die ezeltjes!!!! Daar gingen we heel vaak heen toen we nog klein waren. Vorig jaar zijn we met Silke geweest en is mij vader nog geschopt door een ezel. Haha

@Irene, Wij hebben nu ook een zandbak. Vind hem echt verschrikkelijk. De hele tijd in en uit lopen en als je even niet kijkt gooit ze een emmer zand leeg in de kamer en zegt ze: oh, ooh....
De tussendeur krijgt ze zelf open, ook met de klink omhoog maar heb ook geen zin om met het mooie weer de deur telkens dicht te houden dus de zandbak wordt straks omgedoopt tot zwembad;)
Op marktplaats staat nog best wel mooi spul te koop, wel leuk om daar ook even te snuffelen...

Liefs Tamara

@Danielle, woon jij vlak bij anholt? Dat is ook een mooi park met die ezeltjes!!!! Daar gingen we heel vaak heen toen we nog klein waren. Vorig jaar zijn we met Silke geweest en is mij vader nog geschopt door een ezel. Haha

@Irene, Wij hebben nu ook een zandbak. Vind hem echt verschrikkelijk. De hele tijd in en uit lopen en als je even niet kijkt gooit ze een emmer zand leeg in de kamer en zegt ze: oh, ooh....
De tussendeur krijgt ze zelf open, ook met de klink omhoog maar heb ook geen zin om met het mooie weer de deur telkens dicht te houden dus de zandbak wordt straks omgedoopt tot zwembad;)
Op marktplaats staat nog best wel mooi spul te koop, wel leuk om daar ook even te snuffelen...

Liefs Tamara

@ tamara, wij wonen in Isselburg, dus vlakbij Anholt.
Dat park vinden wij helemaal geweldig en komen er regelmatig in het weekend. De kinderen vinden de beren en de ezels het leukst. Al zijn die ezels ook wel erg brutaal als je ze wilt gaan voeren.

liefs Danielle

Hoi,

Ja ik ben ook al bijna niet hier geweest, lekker in de tuin gewerkt, was buiten gedroogd en gewinkeld met de kinderen, die hebben nu vakantie, druk duss,,haha

Gr MJ

Hoi,

Ja ik ben ook al bijna niet hier geweest, lekker in de tuin gewerkt, was buiten gedroogd en gewinkeld met de kinderen, die hebben nu vakantie, druk duss,,haha

Gr MJ

Terug
Bovenaan