Wat eet je kleintje vandaag? (avondmaaltijd)

A

Anoniem

Guest
Vandaag durf ik niet te zeggen wat mijn zoontje van 12,5 maanden gaat eten omdat hij vandaag bij oma eet... En hoe zit het met jullie kleintjes?

Marissa krijgt een Olvarit a la Carte. Dit omdat ik geen zin heb om boodschappen te gaan doen vandaag en wij dus iets gaan bestellen en dat mag ze nog niet. Gisteren heeft ze wel met ons mee gegeten aardappels met bloemkool en vis. Dat vindt ze heel erg lekker en gaat erg goed. Ze krijgt dus alleen potjes als wij iets eten dat ze niet mag.

vandaag wordt het andijvie met aardappels en kipfilet!
hoop dat ze een beetje wil eten met het warme weer...

groetjes!
debby (mv puck 8-6-07)

voor anouk word het vandaag aardappels met bloemkool en gehakt.hoop dat ze wat eet,het brood eten ging niet super,zal wel door de warmtekomen.

gr petra

Bij ons staan vanavond pannekoeken op het menu.
De jongens vinden ze erg lekker met appel, dus daar ontkom ik bijna niet aan.
Brian eet al langere tijd met de pot mee, alleen als wij pittig eten of iets halen dan eten de jongens anders, gaat erg goed moet ik zeggen.

groetjes,
Achnita
mama van Mike 3.5 jr en Brian 1jr (en 1 wk hihi)

hoi hoi

vandaag staat er hier op het menu:

aardappels
spinazie
eitje
en gehaktbal

mmmmmmmmmmm

groetjes moekje en Ryan

Leuk topic!!

Dylano eet vandaag macaroni. Wijzelf eten shoarma, maar vind dat nog wat te pittig en had gister macaroni gemaakt, en was nog een hoop van over.

Liefs Debby.

Hallo!

Alice krijgt vandaag stamppot andijvie met worst er door heen! en een bakje yoghurt als toetje.   Eigenlijk eet ze altijd gewoon met ons mee. Wel mix ik het allemaal bij elkaar in en pureer het nog een beetje. Doen jullie dat ook?

Groetjes

Terug
Bovenaan