Wat eet je kleintje vandaag? (avondmaaltijd)

Hoi!

Tara eet vanavond rijst met kalfsvlees en zwarte oog bonen.

Groetjes,
Shivana

Hoi,

wij eten vandaag rauwkost met rostirondjes en een vegaburger. Stijn weigert al het vlees en vegaburger vind hij zo lekker dat hij het van mijn bord af snoept als hetvan hem al op is.

Pureren of prakken doe ik al heel lang niet meer bij Stijn. We zijn vrij vlug overgestapt op het voeden a la rapley en als er nu iets geprakt is wil meneer het niet. Hij eet ook eigenlijk alles al zelf, alleen met macaroni en toetjes helpen we nog wel eens een beetje maar als het bijna op is mag hij het ook zelf doen.

Groetjes van marloes

gekookte aardappel
gekookte sperciebonen
gehakt
met een beetje zout

en als toetje danootje

Sarah heeft vandaag en potje gekregen . Surinaamse kip met zoete aardappels en nog iets geloof ik. Ze vond het wel lekker.

Normaal eet ze altijd met ons mee tenzij wij iets eten dat zij niet mag hebben. Vandaag gaan wij dus zometeen lekker kaasfonduen

Tamar & Sarah (16-07-2007)

van mijn goede voornemens is ook niks gekomen. We hadden geen zin om te koken en hebben haar een potje gegeven.

bruine bonen met appel en rundvlees

We waren door de potjes versgemaakte hapjes heen (we koken vers maar omdat we geregeld  laat uit ons werk komen hebben we altijd voorraad in de vriezer zodat Mette snel kan eten). We hebben vanavond weer vers gekookt voor een week voor haar alleen tja toen had zij   al gegeten. Het is bloemkool met kalkoen geworden van Olvarit. Als ze eens een potje krijgt zeggen wij 'Mette eet uit de muur'.

lfs ming

Ik durf het haast niet meer te zeggen na al jullie reacties, maar Benthe eet alleen maar potjes groente en dan ook nog zonder stukjes! Iets anders wil ze echt niet eten. Op het cb hebben ze al gezegd dat dat niets geeft en zo lang wij het blijven proberen, komt het ooit vanzelf wel goed!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan