Wat eet je kleintje vandaag? (avondmaaltijd)

Martine dat maakt toch niet uit?
Dat is toch ook gezond...

Mijn zoontje heeft vandaag aardappels, bloemkool en gehakt gegeten...
Ik heb vandaag apart voor hem gekookt omdat wij scherp gekruid gingen eten...

Isabelle heeft vandaag met ons zuurkoolstampot met spekjes en rookworst op. Dat vindt ze heerlijk! Gisteren had ik apart voor haar gekookt omdat wij chinees hadden gehaald.
Echt niet dacht ze: ik wil ook een sateetje met rijst... Dus de bloemkool met aardappeltjes en tartaar ging de kliko in. Wel jammer, maar ze had weer goed gegeten.

Wij doen ook weleens makkelijk met een olvaritje hoor. Maar het is zo vervelend dat Isabelle zelf wil eten...dat is zo'n zooi met olvarit .

Morgen maar weer zien wat er op tafel komt.

X Linda
mv Isabelle 26-5-07

Hoi Robbin (15,5 mnd) heeft vandaag Andijvie-schotel gegeten (vers). en gister een neiuw recept van mama; courgette met kipfilet, olijven, kruiden en een beetje creme fraiche met een bladerdeegdakje uit de oven, meneer vond het heerlijk.

Ik moet zeggen dat hij ook een tijdje alleen potjes wilde, en vooral zonder stukjes. Maar sinds we echt met z'n allen gaan eten aan tafel (lukt zo'n 4x per week) en we op tafel de borden opscheppen van iederen hij zonder morren alles mee-eet. We pureren ook niets meer, maar snijden alles iets kleiner. Al gaat het avond eter altijd wel wat minder qua hoeveelheid dan de boterhammen tussen de middag, met gemak gaan er twee dan in.

Gr
Sandra

Hoi!

Tara (06-05-2007) zal vanavond rijst met rundvlees en spinazie eten.

Groetjes,
Shivana

Hoi Tara,

Wat ga jij lekker eten vanavond!!
Ik eet vanavond bloemkool met een klein rookworstje...   hmm das lekker joh!! Dan zit ik helemaal te smullen. Vooral bloemkool met mijn handjes eten vind ik leuk...

Mijn papa en mama eten vanavond wel iets anders..geloof lekker makkelijk zoals mama dat zegt: Broodje hamburger!!

Dikke kus Jennifer (13 mnd)

Jesse krijgt vanavond een pannenkoek met stroop....omdat hij alleen is met mama vanavond, eten we dat....papa vind pannenkoeken niet zo lekker, en mama dus wel!!

Morgen eten we gewoon weer groente....maar vandaag mogen we wat lekkers!

Groetjes
Angel mv Jesse (8-5-2007)

Hoi,

Wij eten vanavond pizza. Dat vindt onze dochter niet lekker en ook voor Bas lijkt het me niet zo handig, dus zij eten:
- pasta
- boontjes
- roerei met kaas
Dat vinden ze heerlijk allebei, dus de bordjes zullen wel leeg gaan!

Groetjes, Karin

Hoi,

Sven eet vandaag bij het kdv iets wat ik vanmorgen heeeel snel uit de diepvries heb gepakt dusse....... ik weet het niet! haha
Nu ga ik vanavond met een vriendin uit eten en manlief heeft het zichzelf makkelijk gemaakt door bij zijn ouders aan te schuiven. En dan zal Svennetje ook nog wel wat meepikken denk ik.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan