Wat eten bij misselijkheid?

Ik at zo neutraal mogelijk. Ben tot de laatste week van m’n zwangerschap misselijk geweest dus ik weet er alles van. 
denk aan vanillevla, boterhammen en in de avond Hollandse pot.... Terwijl ik juist heel vaak mediterraans en Arabisch kook.... Maar Hollandse pot is neutrale. Aardappeltje beetje groente en klaar. Ik werd ook bijna vegetariër omdat ik amper tegen vlees kon.... Alleen het gezicht van rauw vlees deed me al kokhalzen. 
probeer het op te vangen met supplementen. Ik nam extra B12 ivm vlees tekort en daarnaast m’n puur mama van VSM. 
watermeloen en galiameloen deden het ook goed. Daarnaast crackers met smeerkaas.
succes!  

Hier eet ik tussen de normale maaltijden door bakjes vanillevla met limonade.. crackertjes, vaak naturel en als afwisseling op de droge naturel crackers heb ik steeds een zakje mini tuc bij mij.. 
Vind het wel irritant. Ben voor mn gevoel de hele dag aan het eten... maargoed zolang ik niet hoef over te geven vind ik het wel prima..
Ben ondertussen  bijna 15.5 week en heb er vooral nog last van op de dagen dat ik werk..

Hier eet ik tussen de normale maaltijden door bakjes vanillevla met limonade.. crackertjes, vaak naturel en als afwisseling op de droge naturel crackers heb ik steeds een zakje mini tuc bij mij.. 
Vind het wel irritant. Ben voor mn gevoel de hele dag aan het eten... maargoed zolang ik niet hoef over te geven vind ik het wel prima..
Ben ondertussen  bijna 15.5 week en heb er vooral nog last van op de dagen dat ik werk..

Terug
Bovenaan