Wat eten jullie vanavond???!!!

Ja duidelijk hé! Het weer vraagt om een stampot,  dat staat bij ons van de week dan ook zeker  een keer op tafel. Vanavond eten wij.....

Aardappelen, Rode kool met appel en een hamburger.  
Ga me best smaken denk ik!! (tegenwoordig  staat er ook standaard een schaaltje rauwkost op tafel, vanavond komkommer met een zilveruitje en augurk,  mmmmmmmm)  

Wat zetten jullie vanavond je  man en kindje (s) voor!

groetjes
Achnita

Zal zo vast weer wat leuke en lekkere ideeen opdoen

Hoihoi,

hier eten we vanavond macaroni maar in plaats van Macaroni met spaghettini. Dat had ik nog staan dus is wel zo makkelijk. Als toetje hebben we lekker karamel vla, die vinden Marissa en ik zo lekker

groetjes Linda

Hahaha vind dit altijd wel lache!

Ik ben dus aan het werk en heb vanochtend om 9 uur al staan koken, wij eten gekookte andijvie met aardappels en een worstje.....voor mijn man en zoon staat het ook al klaar. Alleen mag mijn man zelf even z'n worstjes braden!!

Ik eet dus op mijn werk en mijn man eet met ons zoontje!

Groetjes
Angelique

ja altijd leuk dit onderwerp.
Wij eten vanavond eerst soep, dat vind Sarah helemaal geweldig en verder een ovenschotel met kip, broccoli en kaas.
Lekker makkelijk allemaal maar erg lekker.

smakelijk eten alvast iedereen,
Tamar

Wij eten spagetti! De laatste tijd smaakt niks me meer dus ik sta open voor snelle en vooral gezonde gerechten die wel smaken onder hormonale invloeden...

x ing

Wij eten vanavond aardappels met bloemkool en een sausje en dan nog een gehaktbal... Jayden is helemaal gek op bloemkool of broccoli met een sausje...
Smakelijk alvast allemaal...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hai hai,

Dylano eet een potje vandaag. We moeten strax naar de IKEA en wil dat hij iig gegeten heeft.
Wij snacken wel wat denk ik, maar daar zal Dylano ook wel wat van krijgen.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan