Wat eten jullie vanavond???!!!

Hallo

Ben vandaag begonnen met de 4 weekmenu,s uit het tijdschrift van sonja bakker. Dus eet ik spaghetti. Met rauwkost erbij. Wel te eten dus...

Liefs Kirsten

wij eten gebakken aardappelschijfjes met varkenshaasje in een peper-roomsaus en gekookte broccoli/bloemkool en worteltjes erbij.als rauwkost maak ik nog wat komkommersla..wat over is is dan voor morgen ofzo...

smakelijk eten straks!groetjes,Sindy

Hoi allemaal!

Hier gekookte aardappels....vind ik niks aan..en ws bloemkool, met een gehakt balletje.
Lieve eet dan ook gewoon mee met ons..

Als toetje hebben we nog lekker stoofperen ijs in de vriezer..moet wel weer leeg ivm de komende feestdagen..haha

Gr Rina

wij eten vandaag de provencaalse roerbakidee!
Nog nooit uitgeprobeerd, dus ben benieuwd!
Voor Jelte ben aardappeltje aan t koken met paar worteltjes erbij, dit omdat ik niet weet of het erg gekruid is allemaal.

Smakelijk!!!

gr. Sas.

Nou wij zijn net klaar met eten.
Voor Daniëlle had ik lekker broccoli gemaakt met aardappelen (gelijk 2 porties ingevroren) en wij hadden spinazie met aardappelen en een ei en een gehaktbal.
Daniëlle heeft van mijn bord nog wel wat spinazie meegegeten.
Als toetje voor de kleine yoghurt en wij lekkere boerenvla met bitterkoekjes (was in de aanbieding. . . )
Groetjes van Sonja

Leuk, misschien doe ik hier nog lekkere recepten op, ha ha ha!

Wij hebben vanavond brocoli met roomsaus, gekookte aardappelen en kipfilet op. En als toetje, tja, danoontje is hier echt wel favoriet hoor!

x

Ik heb vandaag gegeten: Rijst (pandan uit de rijstkoker mmmm) met:
Gewokte boontjes + gedroogte stukjes tomaat +  uitgepakken spekjes + cashewnootjes... met een beetje soya saus

mmmmmmmmmmm heb nog net mijn bord er niet bij op gegeten.
(dit was al de 3e dag, ben alleen en had een beetje teveel sperciebonen gekocht.

Birgit had n potje, die is nml nogal kieskeurig, wel een paar happen rijst wou ze.

Leuk om te zien wat iedereen eet!
Wij hebben de bami gegeten die we van gisteren over hadden (zelfgemaakt) en ik heb bij de chinees een tomatensoep, loempia en sate gehaald.
En als toetje gebakken banaan.

groetjes Maris

ps morgen eten we rijst met speklap en hollandse pangroenten uit de wok en woensdag een pastaschotel uit de oven

Terug
Bovenaan