Wat eten jullie vanavond???!!!

Ik was vandaag erg laat uit mijn werk en aangezien we een weekendje weg waren geweest helemaal geen boodschappen in huis en dus heb ik 2 kant en klare maaltijden gekocht en opgegeten. Wel gezonde hoor, stamppot bonen, maar niet zo gezond als home made natuurlijk!
Gelukkig komt dit maar zelden voor bij ons!

Groetjes Karin

haha, altijd leuk dit; wij hebben vanavond boerenkool met spekjes en een rookworst gegeten.We eten op maandag en woensdag wat later omdat ik dan werk van 8.00 tot 18.00 .
GR. Syl

Wij aten vandaag kant en klare bami, daar heb ik eitje bij gebakken en pindasaus bijgemaakt. Als ik nachtdiensten heb, doe ik eigenlijk altijd iets kant en klaars. Ik heb de puf er dan niet voor om te koken. Eigenlijk heb ik ook nooit honger. Vandaag was ik pas om vijf uur wakker, en dan vind ik een bord bami om zes uur niet zon feest....

Wat ik morgen ga eten, geen idee.

Vandaag gaan wij voor de Andijviestampot. Lekker met spekjes en een ei
Groot favoriet bij ons allemaal dus dat komt wel goed!

Mijn Hubbie heeft een maagband en is pas bijgespoten (zodat de band nauwer wordt) dit heeft als gevolg dat bijna alles fout gaat. Stampot  en soep is één van de weinige dingen die soepel gaan, dus hopelijk kunnen we vanavond even rustig eten!!!

Wij eten vanavond gebakken gekruide aardappel balletjes met spercie boontjes en een stukje gekruide vis. Ik moet wel een nieuw toetje hebben dus ik weet nog niet wat ik ga kopen

wij eten taco's! Favoriet van mijn dochter, lekker met tomaatjes, komkommer, sla en geraspte kaas. En wat Stijn eet? ( zie topic nie lekker!0 Ik denk een half potje en dan ben ik al heel erg blij!!!

groetjes, kiki

gister uit het werk Ryan op gehaalt en lekker bij mams gegeten
want papa heeft late dienst

lekker boerenkool met worst en spek
Ryan eet er niet van maar VREET er van hahaha

vandaag wordt het macaroni met worst

lekker makkelijk want papa heeft weer late dienst

groetjes moekje

Terug
Bovenaan