Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hebben risotto gegeten met venkel, ui en tomaat. Met geitenkaas. Manlief en ik vonden het erg lekker, maar dochterlief was er niet zo te spreken over, hihi. Maar dat is ze al maanden niet over het avondeten, dus dat verbaast me niks ;-)
Leuk om te lezen wat iedereen eet.
@Danielle, ja ik ben begonnen met Dr.Frank, melde ik vandaag ook al op 't afvaltopic.Het gaat hier ook als een trein, bijna 2 kilo in 1 week kwijt, geen hongergevoel, en het is nog lekker ook.Jemig, lijkt op een verkooppraatje he!Nu alleen nog een paar maandjes volhouden!!!
Jij ook succes!
Gr.Roos.
Vandaag staat op het menu: aardappels spruiten braadlappen en komkommersalade en als toetje paula, zijn ze dol op!
Spruiten eten ze allemaal, eigenlijk wel apart aangezien veel kinderen die niet willen, hoe is dat bij jullie??
MJ, mijn oudste is ook dol op spruitjes. Renske die eet op dit moment eigenlijk nauwelijks, dus ook geen spruitjes.
Op het menu staat vandaag nasi, met sate en een gebakken ei.