Wat eten we vandaag??

Wij eten vanavond spinazie. Ik eet het lekker roergebakken met tartaar en kruidenkaas en de rest krijgt "gewoon" spinazie met aardappels en een balletje gehakt.

Het menu van vandaag;
kip tandoori met een flinke zak prei erdoorheen voor de vitamientjes.
Als toetje hebben we van optimel kwark appel kaneel.

Liefs Marina

Nou vandaag staat er spaghetti bolognese op het menu, met veel ui-prei en paprika en een augurkje erbij!
Straks weer allemaal rode mondjes hier!!

Gr MJ

Ik ga een lekkere pan met Italiaanse tomatensoep maken met broodjes . Vanavond hebben we het kerstfeest van Milton zijn school

groetjes lisette

hier vanavond op het menu :
aardappeltjes , boomstammetje spinazi alle creme voor mij en karlijn en spruitjes voor pappa

@ marina het recept van de rissoto is :
courgette , wortel en uitje in kleine blokjes snijden en flink bakken op het laatst wat cherrie tomaatjes ontvellen ( een kruisje maken aan de onderkant ff in kokent water en dan kan je ze pellen ) die erbij bakken
de risottorijst erbij gooien en wachten tot l het bakvocht is opgenomen
een flinke scheut witte wijn erbij en wachten tot het vocht is opgenomen , dan gooi ik er 2 blokjes visbouillion bij en steeds een scheutje water en als t vocht weer opgenomen is weer een scheut tot de rissoto klaar is
garnaaltjes erdoor , een scholletje bakken voor ernaast en smakelijk eten!
de wijn hoef je er niet door te doen maar is wel lekker , als karlijn mee eet doe ik het niet en nu ook niet met de bv

Wij hebben vanavond spinazie, aardappelen en een gehaktbal gegeten.
Het recept van hierboven ga ik zeker uitproberen.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan