wat eten wij vandaag...

@mj, kommersalade en tomaat-ui salade klinkt goed, hoe maak je deze?

@zonnetje4, gepofte aardappel, heb je dan extra grote aardappels of speciale aardappels en hoe maak je dit klaar, het klinkt namelijk erg lekker.

@lis, italiaanse gehaktballetjes, wat voor kruiden doe je dan door de gehakt?

Wij hebben vanavond gekookte aardappels, bloemkool met kerriesaus en houthakkerssteak op.
De steak viel beetje tegen, zaten veel vetrandjes in en daar gruw ik van,

Liefs Marina

Vanavond wordt het hier gebakken aardappels, varkenslapje, sperziebonen en een komkommersalade. Dit zouden we eigenlijk gisteren al eten, maar Tijn wilde persé dat ik pannenkoeken ging bakken en ach aangezien ik dat voor vandaag van plan was, vond ik dat niet zo heel erg om te doen.

Liefs Danielle

gister hadden wij lekker bami kethap van zo,n knorr pakket echt heerlijk vind ik die
wel doe ik nasi enzo altijd met kippenvlees want vind nasi/bami vlees echt ranzig haha

vandaag weet ik nog niet horen jullie straksss

hier vandaag hele simpele macaroni ( 2 potjes saus van de liddle die erg goed te eten is en gekookte macaroni )

gister hebben friso en ik friet gegeten en karlijn bij mijn zus pizza

Vanavond hebben we tortillas gegeten, echt zo lekker!

Morgen eten we ws roerbakmie,
dan eten mn broertje en schoonzusje mee dus word gezellig, heb er zin in,

Liefs Marina

Hoi,

Ik maak hem verschillend, maar meestal doe ik: frietsaus-scheutje olie+ azijn-zout peper en suiker (slasaus dus,,haha) en daar de komkommer doorheen, zelfde saus,,tomaat snijd ik klein net als een gewone ui, lekker mixen, die is echt favo hier!
een theelepel mosterd door de saus heen is ook lekker bij de sla/komkommer, voor tomaat-ui doe ik dat niet!
Gr MJ

Vanavond trouwens lasagne met kaas!
Morgen frietjes (of mac) zeuren ze al de hele week om (deze mama houd niet van friet :)

Terug
Bovenaan