Wat ga je als eerste doen/eten als je bent bevallen???

Je hebt waarschijnlijk veel moeten laten tijdens de zwangerschap, maar waar kijk je echt naar uit om weer te doen of te eten?

Ik zelf heb heel erg zin om weer eens lekker fillet american te eten....
En 's nachts weer lekker kunnen slapen en draaien..

Ik ga alles eten wat rauw is! Filet americain, biefstuk rosé gebakken, sushi...
En ik verheug me zo op het niet meer misselijk zijn en beter slapen! Zelfs met huilende baby en voedingen kan het bijna niet slechter worden dan het nu is .
En weer uit de voeten kunnen. Een lekkere lange wandeling maken, shoppen....
Laat die baby maar komen !

Groetjes,
RV

Hi.....

als ik bevallen ben dan eet ik die dag biefstuk met patat, ceasar salad.
met een bruin biertje, of champagne.
dat mag dat 1 keer 1 glaasje want ik wil zowiezo borstvoeding geven, als het lukt.

als ik dan weer op de been ben, en ik ga douchen, en het is mogelijk om omlaag te kijken (hihi) wil ik perse scheren van onderen.
plus dat ik er nu al naar verlang weer op me buik te kunnen slapen.
maar dat zal ook pas weer gaan na borstvoedingstijtperk.

xx martine

Hahaha, dat weet ik wel!
Net als vorige keer een hele grote biefstuk van de slager eten met vers wit brood.
En de rest van de week eet ik met de kraamverzorgster filet en rosbief op brood.

Zaaaaliigggg!!!

Groetjes Bons

hoi

ten eerste een groot wit stokbroodje filet american,en misschien een glaasje kischlikeur,en zo snel mogelijk om mijn buikje slapen,vorige keer kon dat al na een paar dagen.en gewoon weer de normale dingen kunnen doen zonder dat die buik in de pad zit.oja en als aller eerste mijn dochter kennis laten maken met haar broertje.das nog belangrijker. gr wendy 37 wk

In de middag boterhammen met leverkaas eten
In de avond frietjes met een biefstukje en als toetje een honinglikeurtje
En dan 's nachts de kans krijgen om op mijn buik te slapen
mmmmmmmmmmmmm

filet americain!! Gerookte zalm.... Dikke biefstuk lekker rosé van binnen....

Een wijntje drink ik sowieso wel elke week maar dat ik er dan gewoon nog eentje en nog eentje kan drinken (behalve bij borstvoeding natuurlijk maar dat is nog afwachten of dat nu wel gaat lukken).

en inderdaad op mijn buik slapen.....

Terug
Bovenaan