Wat ga je als eerste doen/eten als je bent bevallen???

Hoi Meiden

Biefstuk en het grootste stuk meteen die er is. Man lief krijgt de kleinste, die heeft
het niet te wagen om dat groote stuk te pakken. Een wit broodje met filet american
en osseworst. Alcohol drink ik alleen als ik uit ga, dus dat mis ik niet zo. Zalm
klinkt ook erg goed en pate. Oei lekker hapjes allemaal. Ik heb het de hele
zwangerschap niet gemist, maar nu loopt het water in me mond.
Nou nog ff vol houden en dan lekker eten!!

Veel liefs Cindy

Hoi allemaal!

Wat zijn er toch veel die filet american zo lekker vinden! (ik heb het trouwens nog nooit geproefd, maar het lijkt me echt niet lekker!) hahaha....

Waar ik het meest naar uit kijk, is even een lekker glaasje rode wijn s'avonds!
En een stukje brie op een toastje vind ik ook heerlijk...

Dat was het eigenlijk... ik heb er geen moeite mee gehad om het te laten staan, afgelopen maanden, trouwens dat glaasje wijn van mijn vader, rook laatst wel super lekker toen we uiteten gingen!

Groetjes José 33.5 weken zwanger

Hoi allemaal!

Wat zijn er toch veel die filet american zo lekker vinden! (ik heb het trouwens nog nooit geproefd, maar het lijkt me echt niet lekker!) hahaha....

Waar ik het meest naar uit kijk, is even een lekker glaasje rode wijn s'avonds!
En een stukje brie op een toastje vind ik ook heerlijk...

Dat was het eigenlijk... ik heb er geen moeite mee gehad om het te laten staan, afgelopen maanden, trouwens dat glaasje wijn van mijn vader, rook laatst wel super lekker toen we uiteten gingen!

Groetjes José 33.5 weken zwanger

een stokbroodje filet american met een eitje wat uitjes (niet te veel ivm bv) en peper en zout..  
en na de bv een heerlijk glaasje zoete witte wijn of een fles dat kan ook en misschien wel een sigaretje. heb echt sinds maart al niet meer gerookt wordt nu wel weer eens tijd.   ja ik weet het zonde.

en weer zomaar spontane bewegingen maken en rennen en normaal opstaan en shoppen heb echt nieuwe laarzen nodig. de mijne waren stuk dus weggegooid maar door het vocht pas ik niks meer.
en dat nagels knippen lijkt me ook wel wat.
of na een dag mn sokken uit doen en geen randen in mn voeten en enkels vinden.
of dat ik mn ringen weer om kan en mn bril niet meer strak om mn hoofd heen zit.
of dat ik niet zo vaak meer hoef te plassen.

nou goed ik kan nog wel even doorgaan maar de boodschap lijkt me duidelijk.
vanaf morgen mag ik thuis bevallen dus ga de ananassen maar vast in huis halen hopen dat het een beetje opschiet.

succes nog even met de laatste loodjes meiden!!

Terug
Bovenaan