Wat ga je als eerste doen/eten als je bent bevallen???

filet americain, zeker weten!!! Op een wit broodje....heerlijk en uiteraard een glas zoet witte wijn!!!!

gr mama vanMD

Ja ik ga toch ook voor het broodje filet american. Na de vorige bevalling stond mijn vriendin aan mijn bed met een  kaiserbroodje met fitet  ....heerlijk!! Verder ben ik niet zo van de alcohol, maar we hebben een fles rose champagne is huis, gekregen bij onze bruiloft  en die gaat wel open.  Verder ga ik natuurlijk iedereen bellen en sms-en dat onze kleine geboren is en genieten van het wonder. En Koen natuurlijk kennis laten maken met zijn broertje of zusje. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Gr. Sabine

O heerlijk een broodje filet american.
Maar ik verheug me ook al op een glaasje fanta. Kan hier op dit moment ivm de maagzuur niet tegen.

groetjes ida

Ik heb niet echt een ding wat ik meteen zal gaan eten/drinken.
Ik drink normaal al geen alcohol, dus dat zal het niet worden!
Ik ben ook geen vleeseter, al gaat een biefstukje op zijn tijd er wel in, maar ook dat zal het waarschijnlijk niet worden.
En verder heb ik gewoon gegeten wat ik normaal ook eet ( met uitzondering van rood en rauw vlees) dus echt iets gemist heb ik niet!

LIefs Sarah
33w5d zwanger

mmmm, denk een lekker glas champange drinken! Om te vieren dat ons kleintje geboren is. en daarna.. ligt eraan hoe ik me voel. kan me nu nog niet voorstellen waar ik dan trek in heb, ben ondertussen zo gewent aan geen f.a. te eten en geen alcohol te drinken...

STAAND douchen!!!!
STAAND mijn tanden poetsen!!!!
Misschien moet ik dar wel een paar dagen op wachten, maar op dit moment kan ik nog geen minuut stilstaan vanwege mijn bekken. Dus oooooh wat verlang ik daarnaar!

Mijn teennagels knippen zonder te hyperventileren...
Rood vlees en rode wijn, rode wijn, rode wijn!!
wie weet verdwijnt ook mijn snot...
Weer eens andere schoenen aan als mijn kaplaarzen of crocks!

Groetjes Soela

sushi eten
dagje sauna
wandelen
op mijn buik slapen
kamperen
maar een aantal zaken zullen toch nog even moeten wachten denk ik, maar ja, ik ga dan in ieder geval ook heel heel veel knuffelen met die kleine
groetjes

Dat nagels knippen zonder hyperventileren lijkt mij ook wel wat.
En ik wil heel graag mijn mannetje weer eens klieren...en lekkere sex maar dat zal eerst nog wel niet gaan.
Maar het aller belangrijkste is lekker genieten van mijn dochter.

Terug
Bovenaan