Wat gaan jullie doen met kerst?

A

Anoniem

Guest
Kerstavond zijn we lekker thuis met zijn drietjes. Filmpje erbij...hmmm...

1e kerstdag gaan we de hele dag naar mijn ouders en 2e kerstdag blijven we weer lekker thuis.

Hier nog even afwachten welke dag mijn man thuis is... 2e kerstdag is sowieso voor mijn beste vriendin want die is dan jarig, eerste kerstdag is eht waarschijnlijk brunch bij mn schoonouders en diner bij mijn ouders. Als mijn man moet werken ga ik na het ochtendslaapje lekker naar mijn eigen ouders en skip ik mn schoonouders!! hihi!
Verder hecht ik niet veel waarde aan de kerst... Het is altijd wel gezellig en knus met extra lekker eten en veel sfeer maar ik ben altijd weer blij als het achter de rug is!

Liefs L81

1ste kerstdag lekker thuis met ons gezinnetje en 2de kerstdag moet ik werken en daarna gaan we naar mijn vader, waar mijn broer ook zal zijn. Schoonouders zitten op Ameland, dus we zijn eerlijk vrij

Werken... Ik heb een slaapdienst van 1ste op 2de kerstdag. Ik kan daar dus  slapen.  Hopelijk gaat dat ook lukken. Dat wisselt ng weleens. En dan  2de kerstavond gaan we naar mijn schoonouders.  Dan zit ik dus met een lekkere suffe kop... Maar goed, is niet anders.
Kerst doet mij ook niet zoveel eigenlijk. Leuk en gezellig. Maar dat vind ik op andere momenten in het jaar ook wel. Vandaar dat ik dus al 10 jaar werk met kerst!

Gr Anita

hoi,

Wij gaan een week op wintersportvakantie.
Ik heb er erg gemengde gevoelens over. Enerzijds hoef ik eens niet na te denken welke dag ik waar heen ga met kerst en wat we eten, maar anderszijds vind ik het jammer voor mijn ouders dat ik er niet ben.
Bovendien beangstigd het me wel dat ik 1 volle week in 1 huis ga zitten met schoonouders en zwagers en schoonzussen.   .
En ik zie als een berg op tegen de reis (zonder file 10-12 uur rijden) met een kleintje op de achterbank en wie weet  mega beroerd weer.

Mijn man kan niet wachten tot het zover is, hij is een echte ski-fanaat, maar ik ben nog nooit op wintersportvakantie geweest en ik denk dat ik de kou helemaal niet leuk vind en ik denk mijn dochtertje al helemaal niet!
En ik moet mijn katten naar een pension brengen en ...zal ik nog even doorgaan

Dit klinkt wel erg ondankbaar, maar als ik er eenmaal ben vind ik het vast prachtig!

wordt vervolgd..

groeten ELke

pff asja ik moet er idd niet aan denken om een volle week bij schoonouders en zwagers  EN schoonzussen in 1 huis te zitten...Ik zou GEK worden!hihi!!!
Jij ook heh L81

Ja naja onze dochter is eerste kerstdag jarig en dat vieren we ook gewoon op eerste kerstdag.En tweede kerstdag wordt denk ik gewoon een lkkre luierdag.Misschien een filmpje kijken, stukje wandelen als het weer dat toe laat.Ik wil voor s'avonds trouwens wel een lkkr diner maken voor ons tweedjes!En ik ben blij dat me moeder niet van me verwacht dat ik bij haar ga zitten.En anders komt ze wel naar mij!En me schoonouders ach ja als je er geen contact meer mee hebt ben je lkkr niks verplicht!
Heeeeeeeerlijk zeg ik!!

Liefs

wij gaan zondag ochtend vliegen naa rTurkije.
Heerlijk de kerst ontwijken.
Mijn moeder gaat mee en we hebben een familie kamer.
2 slaapkamers dus......
Lonneke gaat lekker samen met mijn moder op 1 kamer en wij hebben dan ook een weekje   een beetje vakantie.

Mijn moeder verheugd zich er erg op.............
we komen de 30e terug en dan blijven we nog bijn mijn moeder want die woont ver van de stad af en dan hebben de honden geen last van het vuurwerk.

We komen dus volgend jaar terug in ons eigen huisje.

Groetjes

1e kerstdag gaan we denk ik even naar mijn schoonouders een kopje koffie drinken.
en 2e kerstdag gaan we uiteten met mijn ouders,lopend buffet van 4 tot 7 en dan gaam we thuis met ons gezin cadeautjes uitpakken,we hebben lootjes getrokken voor het eerst!,maar dan ligt aaron er toch al in(heb al wel cadeautjes voor hem gekocht die krijgt hij als we thuis komen)
en dan zijn de 2 dagen alweer om!!!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan