Wat gaan jullie doen met kerst?

Hahaha Janine het lijkt wel of ik mezelf hoor praten!
Wij kregen bij mijn schoonouders ook geen reactie op het nieuws dat we in verwcahting zijn van ons 2e kindje.... Dus er zijn meer mensen zonder deze vorm van respect!
Wat goed dat jullie zoontje 2,5uur aan tafel heeft gezeten! Op de grond betekend naar bed?? Pfff ik had gezegd prima maar dan wel lekker thuis in zn eigen bed zodat ik hier ook weg kan! Lijkt wel n commando basis!
Hier viel de 1ste kerstdag best mee maar we waren ook maar 2 uurtjes bij mn schoonouders (meer terk ik niet) Hier ook n neefje dat n stuk leuker en interessanter (intelligenter kan ik en zelfs zij er niet over zeggen ook al schelen ze dik 1,5jaar) is dan onze dochter!
Ach t went..... Of eigenlijk niet maar ik trek me er steeds minder van aan en hou me er steeds meer op de achtergrond dus ik doe zeg maar net of ik gek ben!
Vandaag is mn beste vriendin jarig dus als mn meisje zo wakker is gaan we gezellig daar op visite!

Liefs L81

Ach, ik zit er ook niet zo mee, maar ik vind het ook een beetje lullig voor mijjn man. Ik bedoel hij vertelt dat hij nog een kindje krijgt, en wordt niet eens gefeliciteerd. En hij mocht niet eens naast zijn eigen kindje zitten, terwijl hij al zo weinig thuis is, als hij nou alleen naast hem, had gezeten om mij eens te ontzien was het misschien was anders, maar ik zat eigenlijk alleen als volwassene aan de andere kant, ook niet iemand anders die Erikjan aan de andere kant kon helpen. Ach, het zijn die kleine dingetjes, waar ik me dan aan erger...
Ow, op de grond = naar bed, ja ik wilde dan ook wel naar huis, dat had ik van te voren ook wel gezegd, maar dat mocht niet!
Ach basis commando klinkt ook zo zwaar, maar je kan het ook relaxter aanpakken, of reklening houden met kids en ouders.

Janine

Ow, en vanavond lekker uit eten, Erikjan is de enige kleine, dus handen genoeg die willen helpen. dat was vanmorgen ook zo op het kinderkerstfeest, dus dat gaat wel goed komen. Ik denkl gewoon dat mijn schoonmoeder liever grote kinderen heeft, daar doet ze ook heel anders tegen, en ik denk dat ze daarom zo enthousiast is over het neefje van 2, al veel ouder en wijzer, nee, ik denk dat het leuker wordt. Voor haar dan.

Vrolijk kerstfeest allemaal

Janine

Terug
Bovenaan