A
Anoniem
Guest
1e kerstdag moeten we naar mijn schoonouders voor het diner. Ik heb echt geen idee wat ons te wachten staat. Een paar jaar geleden had ze stamppot gemaakt, niet speciaal, maar stiekem wel erg lekker. En dit jaar? Ik weet het niet. Ik zei dat wanneer Erikjan vervelend werd we naar huis gaan, dus op tijd eten is gewenst. Maar ze zegt dat ik Erikjan dan maar in bed moet drukken, terwijl ik juist een kerst wil met mijn zoon. Ik vind dat men zich toch een beetje moet aanpassen met kleine kinderen, er zijn er 2. Dus minder lang eten en op tijd, en niet te laat maken 's avonds, maar we zien wel. (En nee, ik moet er ook niet aan denken een week op wintersport te gaan met de schoonfamilie, ik vreet mijn geduld op, en bijt mijn tong af, zodat ik geen verkeerde dingen zeg!)
2e kerstdag gaan we eerst naar het kinderkerstfeest in de kerk. 's middags gaat Erikjan slapen, kan mijn vader melken, wij zijn dan dus bij mijn ouders. En daarna halen we een chinese rijsttafel en gaan de tafel leuk dekken en lekker eten. Een beetje aanpassen aan Erikjan, al gaan we misschien ook wel naar de Chinees. kan Erikjan lekker rijst eten!
EN........................................
We gaan het grote nieuws vertellen, ik ben dan 12 weken zwanger!
Janine
2e kerstdag gaan we eerst naar het kinderkerstfeest in de kerk. 's middags gaat Erikjan slapen, kan mijn vader melken, wij zijn dan dus bij mijn ouders. En daarna halen we een chinese rijsttafel en gaan de tafel leuk dekken en lekker eten. Een beetje aanpassen aan Erikjan, al gaan we misschien ook wel naar de Chinees. kan Erikjan lekker rijst eten!
EN........................................
We gaan het grote nieuws vertellen, ik ben dan 12 weken zwanger!
Janine