Wat gaan jullie doen met kerst?

1e kerstdag moeten we naar mijn schoonouders voor het diner. Ik heb echt geen idee wat ons te wachten staat. Een paar jaar geleden had ze stamppot gemaakt, niet speciaal, maar stiekem wel erg lekker. En dit jaar? Ik weet het niet. Ik zei dat wanneer Erikjan vervelend werd we naar huis gaan, dus op tijd eten is gewenst. Maar ze zegt dat ik Erikjan dan maar in bed moet drukken, terwijl ik juist een kerst wil met mijn zoon. Ik vind dat men zich toch een beetje moet aanpassen met kleine kinderen, er zijn er 2. Dus minder lang eten en op tijd, en niet te laat maken 's avonds, maar we zien wel. (En nee, ik moet er ook niet aan denken een week op wintersport te gaan met de schoonfamilie, ik vreet mijn geduld op, en bijt mijn tong af, zodat ik geen verkeerde dingen zeg!)

2e kerstdag gaan we eerst naar het kinderkerstfeest in de kerk. 's middags gaat Erikjan slapen, kan mijn vader melken, wij zijn dan dus bij mijn ouders. En daarna halen we een chinese rijsttafel en gaan de tafel leuk dekken en lekker eten. Een beetje aanpassen aan Erikjan, al gaan we misschien ook wel naar de Chinees. kan Erikjan lekker rijst eten!

EN........................................

We gaan het grote nieuws vertellen, ik ben dan 12 weken zwanger!

Janine

Eerste kerstdag is Martijn jarig, dus we vieren die dag twee feesten! 's Morgens eerst naar de kerk, daarna alle bezoek ontvangen.
Tweede kerstdag is 's morgens lekker voor ons drieeën. Eind van de middag en 's avonds gaan we bij familie lekker eten.

en: Fijne kerstdagen voor iedereen!!

quote: janinevandervinne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2007 14:00:09'));

EN........................................

We gaan het grote nieuws vertellen, ik ben dan 12 weken zwanger!

Janine

Wowie!!! Gefeliciteerd!

Kerstdag.. Crematie opa
Kerstavond thuis bij mijn vader
1e kerstdag bij mijn schoonouders
2e kerstdag bij mijn vader
Drukke agenda dus.. Balen. Weinig tijd thuis...

groetjes bianca

Wij vertrekken zaterdag al naar de schoonfamilie in Duitsland en komen 2e kerstdag weer terug. Dus ik zit wel een halve week opgescheept met schoonfamilie, op een slaapbank. Bluh! Maar m'n man vindt het erg leuk, schoonfamilie vindt het ook leuk; ikzelf en Lara zijn na die heen- en terugreis en die drukke dagen helemaal uitgeput en van slag... Zucht.
Kortom, ik weet nu al dat mijn kerst naar de ***** is.
Nou ja, we bijten ons er wel door heen!

Maar ik wens jullie wel leuke dagen door, waarbij je je kleintje even wat extra aandacht kan geven en lekker kunt genieten! En voor de kerstkindjes; gefeliciteerd!!!

Jacoline.

hoi hoi

ik moet met kerst werken. twee vroege diensten.
eerste kerstdag gaan we eten bij mijn ouders
tweede kerstdag komt mijn schoonmoeder en een vriend van ons bij ons eten.

dus die dagen zijn zo om

groetjes danielle

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!

Nou ik heb   eerste kerstdag gehad, en nou moet ik even mijn verhaal kwijt hoor!

Allereerst was het eten lekker, het zag er goed uit en het was netjes verzorgd. Maar we hadden wel een vaste tafel indeling, ik zat in de kinderhoek, en de volwassen in de anders hoek. Leuk. . Ja, en mijn man zat helemaal aan de andere kant, handig. Dus kon ik twee mensen bedienen mij en Erikjan, want die doet echt niets! Daarnaast zat mijn neefje, die tenminste zelf is, is 2 jaar, en daarnaast mijn schoonzus en de andere volwassenen. Kijk ik heb niets tegen plaatsbepaling, maar ik vind het wel handig als er twee volwassenen naast Erikjan zitten, kun je beide helpen en eten.
En dan moet je de hele tijd horen dat het neefje zo geweldig is, echt een jaar ouder, doet veel gerichter, snapt wat hij eet, enz, Even voor de duidelijkheid: Het is een schattig jongentje, maar hij is echt hetzelfde dan Erikjan. Zegt net zo weinig, speelt ook net met autos en is bijna net zo groot. Gericht eten, Erikjan weet oop precies wat hij wel en niet wil. Dus alleen aardappelkroketjes met mayo, anders zijn ze te droog! Meneer.
En dan vertellen we ook nog dat we nog een kindje krijgen, met als resultaat geen reactie, nou aardig. Later toen ik alleen hielp (slijm) met afruimen vroeg ze hoe ik me voeldde, verder niet. Nou, je kan toch feliciteren ofzo?
Nou ja, hebben we weer gehad, gelukkig hield Erikjan zich super, 2,5 uur aan tafel, want de kinderen mochten absoluut niet op de grond, dan moesten ze in bed.

Janine

Nou, dat klinkt niet echt gezellig Janine!
Ik vind een vaste plaatsbepaling trouwens toch niks; bij ons gaan we zitten zoals het uit komt. Hoewel, gisteren hadden ze het ook van te voren uitgekiend; Chloë zat tussen mijn moeder en mijn broer in, zodat ik lekker rustig kon eten..heerlijk!
En dan geen reactie op zulk geweldig nieuws. Dat zegt meer over hun dan over jou, moet je maar denken.
Wel jammer dat kerst zo een beetje verpest is, ik hoop dat vandaag gezelliger zal zijn.
Sil

Terug
Bovenaan