Wat gaan jullie doen?

Hier ga ik niks gevolgd, heb bij mijn eerste 2 ook niks gedaan , toen wel overwogen maar door drukte en onregelamtige diensten niet gedaan. Achteraf ben ik er niet rouwig om want volgend de vk wat eerst dacht dat ik een cursus had gevold was ik en natuurtalent!! whahaha.

nou ja en met nu 2 kids thuis doeik het ook niet en verwacht ik de derde er zo ook wel uit tekrijgen..

liefs

Hey Lynn, ik heb bij mijn vorige zwangerschap de cursus 'Samen Bevallen' gevold. Tien bijeenkomsten waar de partner ook bij is. Heel goed voor de beeldvorming van de man en ik heb er tijdens de bevalling echt heel veel profijt van gehad. Mijn man heeft me super begeleid. We kregen zelfs van het medisch team nog complimenten over hoe leuk en goed we het samen deden en dat ons dochtertje het getroffen met ons had. Was natuurlijk een supercompliment. Wat het leuke eraan is, is dat de mannen elkaar ook kennen. Ik zie de meiden bijna wekelijks. Dadelijk komen er weer twee thee doen. We gaan zaterdags altijd babyzwemmen en hebben ook met zijn allen een cursus babymassage gedaan (is echt aanrader!!!). We speken ook regelmatig met de mannen erbij af! Ik had deze contacten echt niet willen missen! Deze keer zit ik ook aan zwangerschapsyoga te denken, maar moet ook even navragen als dat gaat met mijn bekken! Heel veel cursussen zijn leuk! Succes met kiezen :)

Deze keer ga ik voor de zwangerschapsgym, ben benieuwd en lijkt me wel gezellig om ff te kletsen met andere zwangeren en je staat weer een uur heel bewust stil bij je zwangerschap.
De vorige keer ben ik naar Yoga geweest maar was niet mijn ding, kon me niet concentreren en de ademhalingsoefeningen lukte niet...Ook ben ik samen met mijn man naar een haptonoom geweest, wel vrij prijzig maar erg prettig. Mijn man leerde oefeningen hoe mij te helpen ontspannen en hoe contact te maken met de kleine.
De bevalling ging zo snel dat ik er alleen niks aan had, de verpleegkundige zei, pufpuf en daar lag ik te puffen...
De oefeningen waren tijdens mijn zwangerschap wel erg prettig.

Hoi, hoi,

ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje op zwangerschapsyoga gezeten. Echt heerlijk. Na de les altijd nog even nakletsen en nu spreken we nog steeds af. Heel gezellig.

Maar of je er daadwerkelijk wat aan hebt tijdens de bevalling. Ik was alles vergeten en heb het op mijn eigen manier gedaan. Pas toen de verloskundige binnenkwam en mee ging puffen wist ik hoe ik moest ademen en ging het allemaal prima. Op het moment van de bevalling ben je heel anders dan je van te voren denkt te zijn.

Maar lekkker ontspannen zwangerschapsyoga doen is echt aan te raden.

Liefs Silvia

hey lynn

heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept hihi, heb ff andere dingen aan mn hoofd. maar zwangerschapszwemmen lijkt me erg leuk! 10 min rijden hier vandaan zit een zwembad ik zal daar eens informeren of ze dat doen zou wel leuk zijn :)

xxxx

Terug
Bovenaan