Wat gaan jullie het weekend doen?

A

Anoniem

Guest
Heb net mijn haar geverfd en moet nog 20 minuten wachten tot ik het kan uitspoelen dus tijd voor een nieuwe topic.

Wij gaan misschien een dagje zee doen dit weekend en jullie?

Groetjes Kirsten mv Tyche

wij vieren dit weekned de verjaardag van mijn oudste zoon die wordt al weer 7

groetjes saskia

En,  is het mooi geworden? Welke kleur? Ben helemaal niet nieuwsgierig.

Van 't weekend komt er iemand naar onze pick-up kijken. Hij is al verkocht, maar Lex vond toch dat die man maar even moest komen kijken. Volgend weekend ruilen we de auto's om.

En mijn vriendin is 5 dagen overtijd. Dus misschien gaan we nog op kraamvisite.

Groetjes,
Nelly.

Nou, mijn mannetje moet werken, dus niet zo veel denk ik. Zondag moet ik zingen, maar verder heb ik geen afspraken of plannen.
Liefs Nelleke

Wij gaan niet veel doen, hebben een verjaardag zaterdag.
Mijn vriend moet werken dus jay en ik hebben het rijk alleen.
Net als een stukje ergens hierboven... misschien mogen wij ook nog op kraamvisite... ben benieuwd wanneer me schoonzusje gaat bevallen.

Allemaal een fijn weekend!

gr kaat

Vanavond lekker naar de kapper, morgen overdag niet teveel verplichtingen, 's avonds personeelseestje op het werk van mijn man (als iknog een oppas geregeld krijg!!!) en zondag lekker met het gezinnetje leuke dingen doen. Heerlijk een keer een weekend zonder al te veel verplichtingen (alhoewel die over het algemeen ook erg gezellig zijn)

Overigens begint mijn weekend altijd al lekker op vrijdag: doe dan de weekboodschappen met de kinderen, even het stadje in voor een kaasstengel bij de bakker, spelen bij een vriendje (met een gezellige mama)....... Heerlijk, die vrijdagen!

Jullie ook allemaal veel plezier!

Susan

Morgen Fancy Fair op school (zie er een beetje tegenop omdat het op zaterdag is). Zondag tennissen, hoop ik.

Verder gaan zoals die gaat!!
renske

Wij gaan met alle (stief) broers en zussen een foto maken van ons allemaal voor mijn (stief) moeder. En daarna shoppen voor een nieuwe winterslaapzak voor Elisa (maat 110 alweer echt ernstig hoe hard dat gaat!)

En zondag nemen de opa en oma van elisa (mijn moeder) ons mee uiteten naar de pannekoekenbakker (lekker lekker)

Hubbie is weer eens een weekendje vrij dus dat wordt genieten.

Terug
Bovenaan